• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Man minglar och pratar med tjejer. Ca 150 tjejer o lika många killar. Minglandet var bra och kul. Sedan var det speeddejting. Inte så bra. För hög ljudnivå, svårt att höra och då har jag bra hörsel och ett jobb där jag är van vid ett sorl på radio av olika kvalitet dagarna i ända. En annan nackdel var att jag ju redan kunde utesluta de allra flesta jag skulle prata med. Många var för unga t.ex men även av andra orsaker. Såg en som var i min smak. Pratade en del med henne men så blev det ju speeddejting men vi hamnade vid olika bord där så vi kom ifrån varandra och så behövde jag gå hem. Skit.

• ulfsas
    Vanilla ice queen skrev 2012-05-11 06:22:23 följande:
    God morgon!!! Shit kan inte fatta att jag är vaken den här tiden på en ledig dagFörvånad. Kan nog ha attgöra med att jag somnade sött kl 21 igår
    Kan du somna annat än sött då tro, knappast Solig
  • ulfsas
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 10:30:19 följande:
    Förövrigt är inte det viktiga åldern- Utan att man någon gång underlivet får uppleva att man känner sig helt hundra :) Efter det kan man nog lämna in med gott samvete
    Tycker att just underlivet mår bäst av att inte känna sig som hundra. Skrattande

Annars heter det mycket liv till åren är bättre än bara många år till livet. En kombo kanske är optimalt.
  • ulfsas
    FredrikA80 skrev 2012-05-11 10:28:17 följande:
    Then spread your wings and fly!
    Med ''legs'' så blir det roligareCool
  • ulfsas
    Heidi1 skrev 2012-05-11 21:13:53 följande:
    Hoppas att det inte var du..

www.aftonbladet.se/nyheter/article14816013.ab
    Det var en styrman så det var inte jag.

Idioten/stackaren tappar troligen jobbet helt och hållet.
    Jag undrar vad som var orsaken. Skilsmässa? Eller annat...
    Där går han från ett bra jobb och en bra lön till, ja, vad då? Det var oerhört omdömeslöst iaf.
    Har han familj så blir det ju en familjekatastrof.Rynkar på näsan 
  • ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-13 11:22:10 följande:
    Happy Pancake...

En sådan luring. Tur att ni tjejer är änglar i mina ögon :)
  • ulfsas

Inte utan att man blir nyfiken i en strut på Lemoninas öden och äventyr :) God morgon tråden.

• ulfsas

For info only: alla piloter är inte gifta. Längre :) Vad flög du för maskin?

• ulfsas

Legacy: kan ni inte sätta er ner vid ett bord och tala lugnt till varandra en i taget och då säga rakt ut vad ni vill med er och ert förhållande. Rensa luften, få bort ev tvivel och utan att avbryta eller höja rösten.
    Det verkar som om ni tycker om varandra men att ni missförstår varandra hela tiden.
    Manligt och kvinnligt bara.
    Kommer ni fram till att köra ihop så gör det. Kommer ni fram till motsatsen så är det sorgligt men bra på sikt.
    Mvh Ulf

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!