• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-06-09 21:51:41 följande:
    haha hur ser man singel ut? Har du noterat vad han flyttar in för grejer?
    En uppblåsbar Barbara antagligen Skrattande
    Jag kan inte flyga, jag är rädd ;)
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-11 09:25:26 följande:
     Insåg just att jag har 8-årig bröllopsdag på midsommarafton. Hmmm, hur firar man en sån som singel tro? Dock fortfarande gift.  Helskumt.
    Vem är det som drar ut på det då? Singel OCH gift är ju lite ovanligt. Det finns ju många gifta som säger att de är singlar men knappast så i detta falletObestämd
    Man, 48, Sundbyberg
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-11 14:39:53 följande:
    Betänketid till oktober, blev extra sent pga en massa sjabbel men det är som det är.  Skulle redan varit skild annars men jag kan inte göra mkt åt saken. Det var inte jag som krånglade...   Men jag ska inte klaga hehe
    Ahaa, en sådan singel. Det var ju jag med i 6 månader.

Händer det något kul då som gör dig klagfri? 
    Man, 48, Sundbyberg, singel ;)
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-11 16:28:35 följande:
    Japp, en sån singel. Skrattande

Nja, kul kan jag inte kalla det. Men det har sina ekonomiska fördelar. Bra för mig, mindre bra för honom.  Men det ligger mycket bakom det och vi är överens. På gott och ont.  Men jag längtar till hösten...

Samma här. Det borde ju vara jag som blev lämnad som bråkade på henne men det gör jag inte.
    Fick för en vecka sedan ett snällt samtal som inte blev lika trevligt då hon ville ha mer pengar då det var jobbigt ekonomiskt. Inte nu längre.

För mig går det bara braSolig
  • ulfsas
    Night sky skrev 2012-06-11 17:46:33 följande:
    Kikade in en vända på Hp... och min stalker har nu snart besökt min sida 100 gånger. 98 för att vara helt exakt haha Cool
    Jaså, har jag missat 2? Då har vi snart ett 100 klicks jubileeumFlört

Hahaha (det var inte jagGlad)
  • ulfsas
    Night sky skrev 2012-06-11 17:52:48 följande:
    Ulfsas jag vet att det inte är du.. du har bara varit inne på min sida en gång tror jag
    Den som spar han har.....då har jag 99 ggr kvar Skrattande

Jag är en skitdålig stalker som inte ens vet vem du är på HPGråter
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-11 17:57:18 följande:
    Haha, absolut skönt att bo själv! Däremot tog det 2 månader innan jag insåg att jag inte gjort det innan och då var det för att en kompis frågade! xD

De enda nackdelarna är väl att jag har haft problem att öppna en och annan syltburk samt gräsmatte-eländet. Får väl säga att jag håller på att göra om den till äng om nån vågar säga något :P  
    Du ser, typiska tecken på att du är i desperat  och akut behov av en man i ditt liv.
    Utan sylt och snart instängd av en vildvuxen äng. Fruktansvärt ödeSkrattande
  • ulfsas
    Night sky skrev 2012-06-11 17:59:43 följande:
    Haha..lustigkurre där!

Att vara stalker är inget att stå efter.. så du ska vara nöjd! Jag kan ju ta och stalka dig istället
    Oj, så trevligt. Min egen personliga stalker Kyss
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-12 02:28:58 följande:
    Det känns som ett gäng inlägg i vanlig stil a la cocacola skulle passa bra nu, är dock lite för trött och ska sova! Nån annan nattuggla kanske kan hiva in nått? Eller nån morgonpigg... Imorgon är en ny dag! Sov gott!     

God morgon, får bli en kaffe ute på altanen snart. När jag nu orkat hasa mig upp ur sängen :)
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-12 08:59:32 följande:
    God morgon! Kaffe ute? Fint väder? Här är det mulet iaf.

Kanske ska stranda i soffan istället, hmm... Det lät iaf klart frestande just nu. Har också mellersta hemma, men minstingen fick vara hemma han med.
    I min säng så var det varmt och skönt. När jag gick ut så var det ju rätt kallt. Har iaf klippt gräset. Alltid något.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!