• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Cocacola skrev 2012-06-02 13:11:37 följande:
    Jag tycker nog fortfarande att det låter som en ok anledning att ringa. Men det beror ju på så mkt annat också, om det är något som brukar ske då och då är det faktiskt inte ok. Då bör hon se till att ha mediciner och vad hon nu behöver hemma. Men är det ett undantagsfall så. Jag kan dock bara utgå från mig själv, och det är väldigt få personer jag skulle ringa mitt i natten oavsett hur jag mår. Exet är dock en av dem. Skulle jag få samtal av någon mitt i natten, vilket hänt nån gång, så är det ju från någon som verkligen mår dåligt just då och då är det faktiskt helt ok att ringa. Men skulle det hända ofta eller utan vettig anledning skulle jag nog bli måttligt glad, behöver ju sova också...

Har kikat lite på de andra svaren också, och hon skulle nog behöva träffa en läkare eller något och få saken utredd. Inte bara få nya recept via telefon hela tiden, för det låter inte alls bra.

Tokigt folk finns det gott om! Oskyldig    
    Jo, du har väl rätt.
    Jag har ju varit en stöttepelare länge men så blev jag ju utbytt. Tror att mina ''krav'' på att få slippa upprepningar av jobbigheter uppfattades som att jag var emot henne. Det var jag ju inte.
    Det känns tungt att veta att en man brytt sig om så länge mår kasst och egentligen inte vill ha min hjälp längre.

Svårt att sova efteråt blev det dock.
    Jag kan inte flyga, jag är rädd ;)
  • ulfsas
    målar havet blått skrev 2012-06-02 13:35:53 följande:
    Hej på er..lånar min kompis dator men ska få hem min i ngt så när skick.går visst att använda den iallafall..blir ett nyköp snart:(
     Ni har kommenterat så mycket så mina behövs icket..Ulfsas Kan du ta med mig på planet nästa gång och lämna mig kvar på destinationen tack...

Cola..fick du paketet?   
    Ett tips, det finns ju något som heter biljett Skrattande En pappersbit som gör att du får flyga.

Har själv tyvärr inte den möjligheten att lämna kvar någon utan man måste återvända tillsammans. De är väl rädda att någon smartskalle skall sälja en biljett själv.

Har själv börjat att fundera på semesterresa i juli. Är sugen på Las Vegas som start och Grand Canyon och Hooverdammen samt Yellowstone med en 4-hjulsdriven hyrbil. En resa på ca 2.5 veckor. Dottern har blivit uttagen ihop med två kompisar av Microsoft så de drar till Honolulu i två veckor.
  • ulfsas
    målar havet blått skrev 2012-06-02 17:14:49 följande:
    JA men Hallå igen då, nu har han satt in en hårddisk som han inte vet ngt om,den kan krascha den med när som helst.Men det duger tills en ny infinner sig ,här på mitt bord!

Ngn av er data experter kanske kan uttala sig om ett vettigt köp för ca 5000? Det som ska funka bra är att surfa och se nån film då och då.....Inte mycket alltså.Tyst MEN det ska funka snabbt och säkert...Ja de va en rätt bra mening det där Obestämd

Å du Ulfsas,,det var ett önsketänkande bara från min sida....I know there is a ticket to buy...
    Jag vill ut och resa,komma bort och se ngt nytt..Nu kommer ju datorn att kozta lite,de va ju en rackarns oturDemon

Men jag har ett extra kneg som kommer ge mig ett par tusen..Lämpligt får jag lov att säga...
    Ja, synd att jag inte kunde hjälpa dig med en resa. Jag har ju bra rabatt fast då i mån av plats vilket kan ställa till det.
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-05 14:52:05 följande:
    Efter som rött triggar stressen så har jag bytt profilbild - till en cocacolapelargon Solig

Känner mig redan mer harmonisk Flört  
    Fin blomma {#emotions_dlg.flower}
  • ulfsas

Vad händer idag då?
    Nationaldagen blir ett minne för livet som dagen som jag sov bort i spåren av ett (nyktert) Café Operabesök.
    Är väl för gammal för att gå ut.....får bli en parkbänk och mata duvor i fortsättningen Solig 

Nä, dags att gå upp o ta en Kaffe på altan. 

• ulfsas
    lemonina skrev 2012-06-07 09:49:02 följande:
    Hoppas han svarar. Väntar med spänning....
    Good luckFlört
  • ulfsas
    Cocacola skrev 2012-06-07 12:20:21 följande:
    Äh, parkbänk och mata duvor låter väl helt ok? Eller parkbänk i solen med trevligt sällskap och en stickning Solig Jag kan skippa duvorna...
    OK, jag står för kaffet så står du för doppat Skrattande
    Skämt åsido så har vi ett trevligt fik i Sumpan bredvid Lötsjön som heter ''Gröna stugan''.
    Skall du med?
    Där kan du se duvor och ankor fast på behörigt avstånd. 

Måsta jag sticka? Är dålig på det men jag kan ta med ett rep och visa lite knopar...*skippar det*hmm 
  • ulfsas
    Suppressed skrev 2012-06-07 16:01:57 följande:
    Pust...
    Embrace the days, Don't turn away. Life's true intent needs patience. Karma starts the signal.

Så illa?
  • ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2012-06-09 20:21:16 följande:
    Jag åker utan, min bästa kompis har med sig sin yngsta (10 år), men hon är inte till nåt besvär.
    Vart flyger du och med vilket flygbolag?

Ha en fin semester och vila liiite iaf Flört
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!