Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Cocacola skrev 2012-06-02 13:11:37 följande:
Jag tycker nog fortfarande att det låter som en ok anledning att ringa. Men det beror ju på så mkt annat också, om det är något som brukar ske då och då är det faktiskt inte ok. Då bör hon se till att ha mediciner och vad hon nu behöver hemma. Men är det ett undantagsfall så. Jag kan dock bara utgå från mig själv, och det är väldigt få personer jag skulle ringa mitt i natten oavsett hur jag mår. Exet är dock en av dem. Skulle jag få samtal av någon mitt i natten, vilket hänt nån gång, så är det ju från någon som verkligen mår dåligt just då och då är det faktiskt helt ok att ringa. Men skulle det hända ofta eller utan vettig anledning skulle jag nog bli måttligt glad, behöver ju sova också...Har kikat lite på de andra svaren också, och hon skulle nog behöva träffa en läkare eller något och få saken utredd. Inte bara få nya recept via telefon hela tiden, för det låter inte alls bra.
Tokigt folk finns det gott om!
Jag har ju varit en stöttepelare länge men så blev jag ju utbytt. Tror att mina ''krav'' på att få slippa upprepningar av jobbigheter uppfattades som att jag var emot henne. Det var jag ju inte.
Det känns tungt att veta att en man brytt sig om så länge mår kasst och egentligen inte vill ha min hjälp längre.
Svårt att sova efteråt blev det dock.
En pappersbit som gör att du får flyga.
MEN det ska funka snabbt och säkert...Ja de va en rätt bra mening det där 

på altan.