Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Visste du inte att det blir snö till helgen? Jag hoppas att den ger f-n i att komma imorgon bara, då vill jag ha sooool!
Men det kanske redan snöar ute, vill f-n inte kolla. :P
Men det kanske redan snöar ute, vill f-n inte kolla. :P
Förslag på vad den skulle döpas till?
Vart tog bullkleet vägen? Bortskrämd av Smecker?
Här har jag dillar om vältränade killar i flera veckor och så kikar jag in på hp och kollar mina besökare och ser att det tittat in en snygg prick men intressant presentation och så faller det hela på att han är fööör vältränad (och att det fanns ett gäng bilder som visade just detta :P) Är visst kinkig med vilken sorts mukler det är också, håhåjaja... xD
Borde nog fokusera mer på att göra något åt mina egna istället, men det tar ju tid och jag kommer inte att utföra några mirakel direkt, graviditeter sätter sina spår. Dock ska jag göra vad jag kan, och håller väl för all del på, men det tar ju tiiiiid... :P
Noterade även den lilla förändingen i min presentation på hp, har nu bytt ålder... Skål på er!
Äh, spammar er med ett inlägg till med det otroligt intressanta infon att jag faktiskt ska gå och lägga mig och sova nu, ser visst ut som jag kan sova själv nu. Det lär ju underlätta en hel del! xD
Trött och glad! Sov gott allihop!

Trots snön...