Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-03 23:37:09 följande:

Det innefattar lite av varje faktiskt, inte helt illa gissat.

Hade det funnits en sådan blankett så hade jag hört talas om det. Proceduren att ta fram en ny blankett vill jag inte ens tänka på.
    Äh, det väcker ju barndomsminnen.

Andra minnen också, av en kille jag träffade ett tag innan exet. Fan vad dåligt omdöme jag har! xD  

Du kan inte ha koll på allt vet du Flört Förslag på vad den skulle döpas till?    
  • Cocacola

Här har jag dillar om vältränade killar i flera veckor och så kikar jag in på hp och kollar mina besökare och ser att det tittat in en snygg prick men intressant presentation och så faller det hela på att han är fööör vältränad (och att det fanns ett gäng bilder som visade just detta :P) Är visst kinkig med vilken sorts mukler det är också, håhåjaja... xD

Borde nog fokusera mer på att göra något åt mina egna istället, men det tar ju tid och jag kommer inte att utföra några mirakel direkt, graviditeter sätter sina spår. Dock ska jag göra vad jag kan, och håller väl för all del på, men det tar ju tiiiiid... :P

Noterade även den lilla förändingen i min presentation på hp, har nu bytt ålder... Skål på er! Skål    

• Cocacola

Äh, spammar er med ett inlägg till med det otroligt intressanta infon att jag faktiskt ska gå och lägga mig och sova nu, ser visst ut som jag kan sova själv nu. Det lär ju underlätta en hel del! xD

Trött och glad! Sov gott allihop!  

• Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-04 00:57:09 följande:
    Grattis Colan!
    Tack! Solig
    målar havet blått skrev 2012-05-04 07:47:09 följande:
    Grattis Coca bönan!  Ha en bra dag SoligTrots snön...

Tack! Konstaterar att snön minskat de senaste timmarna så jag hoppas (men tror inte) att det inte ska komma mer, vill nog helst ha snöfritt :P
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-04 10:32:46 följande:
    hahaha inte direkt, gick och duscha sen somna som en stock igår :) 

Det lät ju helt ok... Flört
    bullkleet skrev 2012-05-04 10:36:52 följande:
    vadå kan han skrämas på riktig hahaha ?? tror han mest han sitter och spelar hård bakom skärmen.. kan tänka mig att han e en väggstrykare i verkliga livet , det e oftast dom som ska spela halvtuffa på nätet Flört
    Det vet jag inget om, men folk kan ju bli rädda på nätet med... Flört

• Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-04 08:25:48 följande:
    Reggade mig på HP häromdagen, och har fått mejl från en kille i samma kommun, han ser inte dum ut alls. Får mejla ett tag och se om det kan bli nån dejt framöver... Drömmer

Låter ju klart lovande det där.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!