• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Näckrosen skrev 2012-08-12 00:48:56 följande:

ja, han säger att han duschat ihop med sin 11-åriga dotter och hennes 8-åriga kompis och njöt av att de tittade på hans stånd.
    Sen kan inte jag bedömma sanningshalten i allt han skrivit. Men den första polisen jag pratade med tog det på fullt allvar.
    Tyvärr verkar mobilnummret vara kontantkort och namnet för vanligt och var han bor blev för stort område.
    Vilket svin! 
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-08-12 20:48:52 följande:

www.astroguide.se
    Jag körde den på mig och mitt ex nu och det var inte en punkt som stämde, haha så olika det kan vara
  • takida
    visma1 skrev 2012-08-12 21:40:32 följande:
    Haha jag blev rekommenderad att inte gå på dejt med exet, det skulle ändå inte sluta bra. Jaha, då fick man det bekräftat då.
    Haha, bättre att få veta sent än aldrigFlört
  • takida
    jelina skrev 2012-08-12 20:24:34 följande:
    Hej hej.
    Står i valet och kvalet att lägga ut mig själv på the wild wild web men är aningens tveksam  
    Vilka sidor hänger ni på? Rekommendationer?  
    En fråga, gällande bild... Går det att hindra att andra än de jag är intresserade av ser min bild?
    Åtminstone att det inte används som "personer du kanske gillar" och så dyker mitt nylle upp?

O så en annan fråga; hur vanligt är det att bilden man ser inte tillhör personen som skriver? 
    Tack för svar :)  
    Om det är vanligt att folk lägger ut en bild på någon annan än sig själva kan jag inte svara på men jag har bara träffat killar där bilden stämmer någorlunda i vart fallGlad
    Jag hänger på HP, gillar att den är gratis en finns ju mängder med sidor. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-13 18:55:58 följande:

Hahaha nää men det lät bra till mitt något ytliga inlägg
    Håller med att man kanske inte är i sitt essä för att flörta i sunkiga arbetskläder. 
    Denna veckan blir det till att sminka och fixa sig varje dag på jobbet ifall hunken dyker uppTungan ute
    Men normalt sett går jag alltid runt osminkad och med håret spretandes, men så är jag naturligt snygg ocksåFlört

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-13 19:22:17 följande:
    Takida: Hahaha nää sjuksköterskeuniform är inte så sexigt irl som myten säger men vi på psyk får gå civilklädda men jag är det typ aldrig då jag inte får platts med alla saker i mina vanliga kläder. Måste ha plats för mitt larm, beläggningslista, paserkort, en jättestor nyckelknippa, block och pennor vilket är omöjligt om man har stuprörsjeans
    Tycker absolut du ska styla dig så du kan håva in killen Även om du säker kan det utan styling. Men man är ju liiite mer självsäker när man känner sig snygg. You go girl!!!

Lemonina: Oh ja, jag ska ställa mig framför honom med huvudet lite på sne och kika fram under luggen och se lite blyg och generad ut hehe^^
    Haha, kan inte tänka mig dig se lite blyg och generad utSkrattande
    Jag lär ju inte håva in honom direkt jag tror han är upptagen dessvärre men lite vardagsflört är aldrig fel. Men vem vet han kan ju tänkas ha gått och blivit singelGlad måste kolla om han har ring på fingret.
  • takida
    Cocacola skrev 2012-08-13 20:44:42 följande:
    Nä, för att det förmodligen slutar med att jag blir ledsen som fan. Går nu runt och är lite småaggressiv istället. Död

Hehe, låter bra. Då är hinner du ladda lite mer och är taggad som attan när ni ses och så vågar du helt klart fråga.
    Nu ska du inte ta ut något i förskott, kanske blir hur bra som helstGlad
  • takida

Blir så trött på mig själv, är expert på att slarva bort sakerRynkar på näsan
    Är fan ett under att jag hittar mig själv.. 

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-08-13 20:56:01 följande:
    Fast han kan ju alltid bli singel om inte annat   Du får visa vilket mycket bättre val du är;-( *nynnar på pussycat dolls*
    HahaSkrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!