• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-08-07 17:23:47 följande:

När ska du praktisera? Skolan hjälper en inte med praktiken va?
    Praktiken börjar inte förrens i januari nån gång men börjar bli dags att slänga ut lite krokar nu när skolan sätter igång. Det är upp till var och en att hitta en praktikplats ingen skolan står med. Min förhoppning är ju att praktiken leder till jobb så den känns rätt viktig dock. 
  • takida
    visma1 skrev 2012-08-07 20:00:02 följande:
    Haha ja kan ju vara så, tänker dock inte ta reda på det.
    Varför inte?Flört haha
  • takida

Satt och bölade till ett barnprogram förut, mina hormoner är nog lite i gungning ändå och värre lär det väl bli.. 

• takida
    Madida skrev 2012-08-07 20:55:44 följande:
    Nej, nu har jag varit dålig på att titta in här. Missat nåt viktigt? Nån som gift sig= (och varför i hel... var inte jag bjuden?) Någon gravid? Nån som varit vettig nog att flytta till Malmö? Någon som åkt karusell? Vunnit pengar? Haft en sanslöst bra dejt med smaskiga detaljer till mig?

Solig
    Det allra viktigaste måste ju vara att vi får höra om hur det gick på dejten med lammköttet?Skrattande
  • takida
    Madida skrev 2012-08-07 21:59:31 följande:

Åh, all uppmärksamhet på mig?! I LIKE!!! Cool

Dejten med lammköttet gick bra, den var skön Där kommer aldrig bli nåt seriöst med jissenamn vad vacker han är! 
    Så den var skönTungan ute det gillar vi!

Min mest hängivne besökare på HP har nu lyckats ta sig till 100- sträcket. Det firade jag med ett litet grattis mail till honomSkrattande 
  • takida
    Ernst Hugo skrev 2012-08-07 21:52:15 följande:
    Varför lär det bli värre? *blond*
    Har jag missat att säga att jag är på smällen? 

Eller? nej det är jag ju inteSkrattande, men proppar för tillfället i mig en massa hormoner som sätter sina spår och imorgon sätter växel nummer två in så då lär det bli än värre. 
  • takida
    Racer x skrev 2012-08-07 22:40:30 följande:
    Det händer ju inte så mycket annat här i tråden.
    Nä idag är det stendött här ju. 
  • takida
    Madida skrev 2012-08-07 22:43:18 följande:
    Ja såna "dejter" uppskattas liksom lite extra just nu Oskyldig

Haha! Och killen jag berätta om som byter nick varje gång jag "kommer på honom" har dykt upp ännu en gång hos mig. Vi måste vara sjukt fantastiska, Takida. Skål 
    Vi måste inte vara, vi är sjukt fantastiskaGladSkål
  • takida
    Madida skrev 2012-08-07 22:46:58 följande:

Blir så lycklig när jag stöter på folk som är nästan lika ödmjuka och förträffliga som jag. Man känner sig liksom lite mindre ensam i världen då.. Hjärta
    HärligtHjärta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!