Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Varför mår du illa nu? Så som han behandlar dig, så borde du vara glad för att slippa honom och ge dig ut för att söka en riktig man.
Och sen en annan sak. Om han nu kan bete sig så jävla illa åt och göra dig ledsen, finns inte risken då att de där höjdpunkterna inte behöver vara så fina? Du kommer bli så lycklig för det lilla som han ger dig. Bara en tanke som slog mig nu...

Katterna har hälsat på pippin...
Legacy, det är en sån tudelad känsla du bär på nu. Ena stunden lyfter han dig och får dig känna dig varm och älskad. Du lyfts upp och svävar på moln. Jag förstår att du vill tillbaka till den känslan, den är som ett rus.
Nu undrar du när du får komma dit nästa gång, om du får kommer dit överhuvudtaget vill säga. Genast så försöker du anpassa dig så att hans sinnestämning inte ska vackla. Du får tänka på vad du säger, hur handkontrollerna ligger osv. Du känner att du behöver gå på tå för att inte väcka hans missnöje.
Det goda han har tillfört dig Legacy är som en drog för dig nu. Och nu har du varit utan den några dagar. Och nu vet du inte ens om du får någon mer. Allt beror på honom. Utan drogen vill du bara lägga dig ner och sluta andas.
De dalar du upplever nu ska du inte behöva genomlida, de är för djupa för dig Legacy. Du kommer inte att kunna känna någon trygghet längre om J förtsätter att bete sig så här.
Det är J som får dig att sluta andas... Om du fortsätter så här kommer vi i tråden att behöva ge dig HLR snart
Jag vet att du är en fantastisk fin kvinna, du är en väldigt god och varm människa. Du ska inte behöva stå ut med sånt här, du ska ha det bra Legacy