Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Legacy skrev 2012-05-13 21:28:05 följande:

uääääck. Jag mår illa. SÅ sjukt illa, vill inte äta, inte dricka, vill helst inte andas mer.

Varför mår du illa nu? Så som han behandlar dig, så borde du vara glad för att slippa honom och ge dig ut för att söka en riktig man.
  • Glädje58
    takida skrev 2012-05-13 21:24:41 följande:
    Vi måste komma på något riktigt bra som du kan lära den där gojjan

"Liten kuk, liten kuk"
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-13 21:31:07 följande:
    Men jag har väl sabbat det nu, varför skulle vi börja prata ex?

Men du har väl för helvete inte sabbat något, det är ju han som är skadad. Han är sjukligt svartsjuk och penisavund på någon som du har haft sex med tidigare.
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-13 21:32:14 följande:

han har stängt av telefonen en vecka nu. SÅ... ja. Jag kan inget göra annat än att ...vänta

Jo du kan göra en hel del. Ta en funderare på om du vill fortsätta leva så här. Alltså, bara det att du ska sitta vid datorn och gråta över hans beteende är helt åt helvete.
  • Glädje58

Och sen en annan sak. Om han nu kan bete sig så jävla illa åt och göra dig ledsen, finns inte risken då att de där höjdpunkterna inte behöver vara så fina? Du kommer bli så lycklig för det lilla som han ger dig. Bara en tanke som slog mig nu...

• Glädje58
    FredrikA80 skrev 2012-05-13 21:39:13 följande:
    Jag vet inte om jag är den enda här som har lite moral och anser att fågeln inte är medskyldig och inte heller någon egendom som man kan förstöra för att straffa ägaren- Att ge sig på ett oskyldigt djur tycker jag är riktigt lågt och skulle någon göra något sådant och jag visste om det skulle jag inte tveka att anmäla personen. 

Djur ska ta mig fan hanteras med respekt och värdighet, Att ens föreslå det tycker jag är sjukt och jag blir uppriktigt förbannad över folk som är djurplågare oavsett anledning. 

Helt rätt Fredrik. Legacy behöver inte bete sig som en idiot bara för att J gör det
  • Glädje58
    Legacy skrev 2012-05-13 21:43:18 följande:

Nej fågeln ska inte straffas den ska ha det hur bra som helst.

Däremot kan du köpa en färsk kyckling och lägga in i buren när du återkommer till J. papegojan har du i tryggt förvar någon annanstans {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Glädje58
    Glädje58 skrev 2012-05-13 21:46:09 följande:

Däremot kan du köpa en färsk kyckling och lägga in i buren när du återkommer till J. papegojan har du i tryggt förvar någon annanstans {#emotions_dlg.djavulsk}

Eller lite benrester från senaste grillade kycklingen du åt senast Demon   Katterna har hälsat på pippin...
  • Glädje58
    FredrikA80 skrev 2012-05-13 21:49:37 följande:
    Jo fast det blir ju ett practical joke som kan få ganska otrevliga konsekvenser. Säkrast är bara att agera så normalt man kan. 

Självklart är det så. Det var bara fantasin som skenade iväg.

Nu har Legacy och J inte varit tillsammans så länge. Men frågan är hur länge man ska hoppas på att han skärper sig. Det senaste var ju oerhört grovt. Något säger mig att det kan fortsätta på den vägen. Men det är bara vad jag tror.

Jag blir bara väldigt ledsen när jag hör Legacy berätta hur hon mår och vad hon utsätts för. Hon har inte gjort sig förtjänt av detta. Det är J's skelett i garderoben som spökar och den kvinnan som han är med får tyvärr finna sig i att bli behandlad på detta sätt. Jag ser ärligt talat inte någon ljusning på detta.
  • Glädje58

Legacy, det är en sån tudelad känsla du bär på nu. Ena stunden lyfter han dig och får dig känna dig varm och älskad. Du lyfts upp och svävar på moln. Jag förstår att du vill tillbaka till den känslan, den är som ett rus.

Nu undrar du när du får komma dit nästa gång, om du får kommer dit överhuvudtaget vill säga. Genast så försöker du anpassa dig så att hans sinnestämning inte ska vackla. Du får tänka på vad du säger, hur handkontrollerna ligger osv. Du känner att du behöver gå på tå för att inte väcka hans missnöje.

Det goda han har tillfört dig Legacy är som en drog för dig nu. Och nu har du varit utan den några dagar. Och nu vet du inte ens om du får någon mer. Allt beror på honom. Utan drogen vill du bara lägga dig ner och sluta andas.

De dalar du upplever nu ska du inte behöva genomlida, de är för djupa för dig Legacy. Du kommer inte att kunna känna någon trygghet längre om J förtsätter att bete sig så här.

Det är J som får dig att sluta andas... Om du fortsätter så här kommer vi i tråden att behöva ge dig HLR snart

Jag vet att du är en fantastisk fin kvinna, du är en väldigt god och varm människa. Du ska inte behöva stå ut med sånt här, du ska ha det bra Legacy Solig

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!