• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • FredrikCA
    Niklas2k skrev 2012-04-22 16:26:15 följande:
    Nej, jag tänkte mer på "inte att systemet är väldesignat eller bra".
    Tänkte på motsatserna då. Dåligt alltså. Varför väljer man ett system baserat enbart på att det skulle vara gratis? Det är olämpligt som mobilt operativsystem, det har svåra designfel och det är inte bra. Likförbannat så väljer tillverkarna det och användarbasen blir bara större och större (och väldigt många är uppenbarligen nöjda). Det är konstigt att ett sånt skitsystem går så bra som det ändå gör. 
    För som jag skrev det finns inget vettigt alternativ på smartphone sidan (eller fanns, Nu finns windows 7 men det har haft lite svårigheter att ta sig in, Men precis som iOS är Windows 7 rätt väl gjort) och vi får se vad som händer när windows 8 släpps.

Det är precis samma anledning som linux används till nästan alla inbyggda system idag- Det är inte det mest optimala i alla sammanhang men det är billigt och det finns nästan obegränsad support och kunskap att anställa om nödvändigt. 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Smecker
    Heidi1 skrev 2012-04-22 16:30:28 följande:
    Hahaha sant sant. Hoppas att det funkar bra..
    Jag klagar inte Skrattande
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • FjärilVingad73
    Smecker skrev 2012-04-22 16:24:52 följande:
    Den andra axeln är roligare. Har jag hört Drömmer
    Beror ifs på dilemmat... Obestämd
  • Nicke
    FredrikCA skrev 2012-04-22 16:31:36 följande:
    För som jag skrev det finns inget vettigt alternativ på smartphone sidan (eller fanns, Nu finns windows 7 men det har haft lite svårigheter att ta sig in, Men precis som iOS är Windows 7 rätt väl gjort) och vi får se vad som händer när windows 8 släpps.

Det är precis samma anledning som linux används till nästan alla inbyggda system idag- Det är inte det mest optimala i alla sammanhang men det är billigt och det finns nästan obegränsad support och kunskap att anställa om nödvändigt. 
    Det är en del tillverkare som har försökt sig på alternativ. Än så länge utan någon större framgång.
    Så länge Android och iPhone faktiskt funkar bra och folk är nöjda så är det förstås en väldigt svår marknad att slå sig in på.
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-22 16:32:17 följande:
    Beror ifs på dilemmat... Obestämd
    Sällan.. om DEN fan är inblandad så..
  • FjärilVingad73
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 16:33:44 följande:
    Hahaha kan skriva i andra tråden om ingen dömmer eller lynchar mig
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 16:33:44 följande:
    Hahaha kan skriva i andra tråden om ingen dömmer eller lynchar mig
    Yes dear! Jag dömer ingen.. lovar inget angående lynchningen däremot.
  • Heidi1
    Smecker skrev 2012-04-22 16:32:15 följande:
    Jag klagar inte Skrattande
    Gött det
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!