Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

lemonina skrev 2012-05-04 16:57:11 följande:
    Stort grattis på födelsedagenSkål hur skall den firas?
    Tack!

Haha, vet inte exakt. Känner mig förfärligt osocial och tänker rymma hemifrån haha... Passar som tur är rätt bra då de flesta vill fira min nån annan dag, körigt idag tydligen :P Hade tänkt umgås med några få utvalda och dricka alkohol - fyller jag en fredag som dessutom ser ut att bli min första barnfria så kändes det som att det skulle passa. :P Men är totalt off, tar dock med mig mina cider och beöker en abv de utvalda få så får vi se vad som händer.   
  • Cocacola

Jisses vad ni jobbar! xD Nåja, lär väl jag göra framöver också. Fått sommarjobb utan att öka och får extrajobb fast jag inte hade tid, nu har jag väl snart iofs så de kan ju fortsätta ringa. Borde kanske ta och förhandla om lite högre lön? Lär väl inte göra stor killnad men det lär väl inte bli sämre iaf xD

• Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-04 17:42:06 följande:

Ja men det tycker jag du gör rätt i när det är din dag och allt.Glad Vem vet? det kanske blir en lyckad toppenkväll och du hittar en födelsedagspresent Flört

Japp! och det vet man aldrig, blir dock jävligt förvånad om jag hittar honom på krogen... om jag nu tar mig dit vill säga, får väl börja med att ta mig iväg överhuvudtaget och se till att äta något. Misstänker att några kakor och ett glas mjölk inte är världens bästa grund... Eller? Skrattande

Chattat med killen jag dejtade förresten, är osäker på om det är bra eller dåligt att han är utom räckhåll ikväll... Oskyldig  
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-04 18:19:31 följande:
    blir kexchoklad till middag här :D
     vadå utomräckhåll? hahahahha

Kexchoklad är nice! Jag ska visst äta smörgåstårta!

Han är ju typ 7-8 mil bort... Kanske tur för honom. Oskyldig  
  • Cocacola
    lemonina skrev 2012-05-04 18:24:28 följande:
    Haha inga fylle-sms bara det brukar aldrig vara lyckatTungan ute

Nej lite lyxigare mat kan du väl få tag i på din födelsedag hihi.  
    Ingen risk, den ena mobilen vägrar kicka sms och den andra är hopplös att skriva på. Dock vet jag inte om jag nödvändigtvis skulle skica dumma såna ändå, gör inte värre saker på fyllan än att jag kan stå för dem sen. Hittills iaf...

Ja, jag tycker det, och smörgåstårta blir det.  
  • Cocacola

Tjohoo! Lånat en dator, måste ju kika vad ni har för er. xD Fyller visst inte år längre, haha... :P

• Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-05 01:31:31 följande:
    heyyyyy grattis i efterskott Skrattande
    Tack! Inte alldeles nykter, men nyktrast i sällskapet helt klart :P
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-05 01:38:52 följande:
    ere inte dax att ändra på det? hahahah
    Haha, nix! Tänkte ju att jag skulle våga mig hemåt imorgon kväll, inte på söndag! Dessutom har jag fullt upp med att snacka, hinner inte dricka mer. :P
    FredrikCA skrev 2012-05-05 02:29:15 följande:
    ingen vaken?
    jooo! xD
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-06 12:00:45 följande:
    På tal om att styra upp... 

Det är ingen som sett till Colan sedan i förrgår eller? 
    Ah! You miss me! Flört
    FredrikCA skrev 2012-05-06 12:02:32 följande:
    Var inget, När man talar om trollen :)
    Haha, måste ju kolla vad ni har för er..

Tog ett tag att läsa ikapp, vilket jag snart gjort... Glad  

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!