Inlägg från: Cocacola |Visa alla inlägg
  • Cocacola

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

målar havet blått skrev 2012-05-03 21:13:30 följande:
     förstår inte hur det kan va sexigt...Flört
    Gulligt har jag hört men sexigt?? Nä där går då gränsn.......

Hehe, det förstår jag... Både norrländska och göteborgska ligger bra till hos mig :P
    målar havet blått skrev 2012-05-03 21:15:25 följande:
    Men Colan, det är ju Rättviksmarknad i helgen ,;)
    Just ja, den... Ser visst inte ut att bli nån sån i år heller tror jag. Tanken var ju att jag skulle dricka alkohol i trevligt ällskap imorgon och fira att jag blir äldre, alt prata om hur tragiskt det är men jag börjar få problem där. Känner inte alls för något drickande just nu. Får väl hoppas det ändras till imorgon igen. Ska du dit förresten? För det var väl tanken?
  • Cocacola
    Smecker skrev 2012-05-03 21:22:23 följande:

I helgen var jag "upptagen", efter det har jag tillbringat tid i min egen lilla grop i skogen. Vill du ha intyg så ta det med staten.

Trevligt upptagen? Flört En egen liten grop i skogen, det låter ju... öh, inte så jättekul. Klarar mig utan statens intyg, litar på dig... xD
  • Cocacola
    målar havet blått skrev 2012-05-03 21:27:49 följande:
    Ja. min dotter kommer hit, så jag tänkte rå om henne lite..Vi åker nog på lördag, bara det att de lovat skitväder ,snö o kallt.men det finns ju kläder, så vi åker nog iallafall skulle jag tro!  Hoppas du får lite pigg lust i dig;)

Tror nog det är snölöftet som dämpar mig en aning, hade först tänkt vara hemma men igår snackade vi om att skita i det och gå på krogen itället och ses hos min kompis förs. Kändes faktiskt som en bra idé (ironiskt nog eftersom jag i princip aldrig går på krogen) men så var det snön då, måste det komma snö när jag för en gångs skull ville ut?

Men nog om mig, kul med lite tid med din dotter och marknader brukar ju vara kul oavsett väder, nästan :P Hur långt har du egentligen dit? För på dig låter det rätt nära men ändå inte. :P  
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-03 21:42:22 följande:
    Nu fick jag otäcka bilder i huvudet jag inte vill ha. 

och dem delar du glatt med oss???
  • Cocacola
    bullkleet skrev 2012-05-03 21:42:57 följande:
    fett drygt mitt bankomart kort har pajat

Not fun! Tar ju nån dag att få ett nytt...
  • Cocacola
    FjärilVingad73 skrev 2012-05-03 22:01:05 följande:
    Okej. Världens sämsta dejt. Någonsin. Är helt övertygad om det. Karljäveln hade skickat en inte helt up-to-date bild på sig själv. Obestämd Skrikandes Förvånad Jag gjorde pinan så kort jag bara kunde.

Vidare till nästa!!!

Fattar inte varför man gör så? Man ser ju ut som man gör vare sig man är nöjd eller ej. Blir ju helt uppenbart en dålig start... Hur var det annars då?

Men det finns alltid fler! Skrattande 
  • Cocacola

Hinner inte med i ert tempo ju! Skrikandes

Är det meningren att man bara ska läsa i tråden eller? Förvånad

Tänkte ju hinna kika in på hp också och se om jag har nå mejl.. Drömmer Men vet inte om jag hinner om jag ska försöka hänga med här Skrattande

• Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-03 22:18:10 följande:
    Levern förbränner i genomsnitt runt 1 cl 100% alkohol per timma- det är bara att sitta ner och räkna :)

Puh! Måste antingen räkna på när 17 jag egentligen kan köra hem på lördag om vi går ut, eller fixa det där med hemkommandet på annat sätt, eller helt enkelt hålla mig hemma och dricka vad jag vill... Lämnar då transportfrågan till övriga men de får väl norpa en barnsäng annars :P

Äh, hjälp mig att räkna! xD  
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-05-03 22:28:58 följande:
    Men ok då, Med reservation för att jag tänker fel nu så borde det bli något i stil med... 

Säg du dricker en 5.2% cider o 50cl 

5.2 * 50 =  260 / 100 = 2.6 cl 100% alkohol vilket alltså även alltså kan tolkas som timmar i såfall. 
    Hmmm... Får börja dricka tidigt tror jag, väldigt tidigt... eller klura på transportfrågan igen
    FredrikCA skrev 2012-05-03 22:25:08 följande:
    Ring taxi- dom löser oftast transporten oavsett hur det står till med alkoholnivån i blodet 
    Tror jag säkert, men kan nog käka mat en hel vecka för samma summa och tycker at någon borde kunna skjutsa hem mig på lördagen. Kan ju iaf sova i stan.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!