• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Madida
    takida skrev 2012-04-22 22:46:15 följande:
    Du har fått mail {#emotions_dlg.flower}

Åååhh! Ska genast kolla!
    Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Vanilla ice queen

Ängeln på axeln fick vinna och jag bestämde mig för att regga mig på HP i stället i hopp om att hitta ett substitut (ja jag vet jag hatar sidan men vill inte betala då det var typ omöjligt att säga upp match.com).

Screw you guys i'm going home!
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 22:57:32 följande:
    Ängeln på axeln fick vinna och jag bestämde mig för att regga mig på HP i stället i hopp om att hitta ett substitut (ja jag vet jag hatar sidan men vill inte betala då det var typ omöjligt att säga upp match.com).
    Jag tycker att HP är bra generellt och framförallt är det gratis, för jag vill inte betala för att dejta. Men jag tycker det börjar bli lite dåligt utbud där nu. Jag har nog varit singel för länge och redan avverkat de som intresserar mig, men ibland dyker det väl upp ett och annat guldkorn. Då gäller det att fånga dem fort som attansFlört
  • takida
    ulfsas skrev 2012-04-22 23:18:25 följande:
    Japp, jag är ju ännu ofångad Skrattande
    Ja du bor ju inte i götet så, annars hade jag fångat dig fort som attansFlört
  • Vanilla ice queen

Inte en enda intressant kotte har jag hittat ( alltså i mitt område). Däremot har jag fått mail från känppisarna som blev arga om man inte svarade samma dag man läst mailet. 

takida skrev 2012-04-22 23:20:51 följande:
    Ja du bor ju inte i götet så, annars hade jag fångat dig fort som attansFlört

LYX av de randombilderna som dycker upp och det dyker upp en snygging så är de alltid grån Göteborg!
    Screw you guys i'm going home!
  • Smecker
    målar havet blått skrev 2012-04-22 23:24:11 följande:
    det går alltid att flytta..Tomte
    ... så länge du slipper..?
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • Madida

När det kommer till hp så tycker jag att jag nuförtiden får väldigt mycket besök från göteborgare. Det fick jag inte förr. Tror ryktet har spridit sig 

Nu går jag och lägger mig! Lååång vecka framför mig. 

Har inte jag rätt så har vi båda fel ;)
  • Smecker
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-22 23:26:38 följande:
    LYX av de randombilderna som dycker upp och det dyker upp en snygging så är de alltid grån Göteborg!
    Drömmer
    I like the way you say please while you're looking up at me...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!