• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Bubsan
    Glädje58 skrev 2012-04-23 00:35:04 följande:
    Absolut inte kul om alla tycker likadant. Men det här är en dejtingtråd. Vi har dock kunnat prata om precis allt annat också men hur många sidor teknik är det uppe i nu?

Orkar inte läsa teknik nu. Så jag söker upp andra trådar Tungan ute 
    Hehe jag tycker det e lika tråkigt jag

Jag kan ju inte den där tekniken heller
  • Racer x
    FredrikCA skrev 2012-04-23 00:37:19 följande:
    För att Nvidia betalar bara för skador som är orsakade av deras defekta chip, Och kan inte detta bevisas så får Apple själva stå för kostnaden?
    Men vem ska bevisa att det inte är grafikchipet som är kass? Alla sitter inte med kunskap och verktyg för att kunna studera det.
  • FredrikCA

Ja dejting är ju generellt det lilla som diskuteras i denna tråd. Och idag har det varit mycket offtopic allt från privata jobb diskussioner till turf wars mobiler, datorer osv.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Racer x
    FredrikCA skrev 2012-04-23 00:37:19 följande:
    För att Nvidia betalar bara för skador som är orsakade av deras defekta chip, Och kan inte detta bevisas så får Apple själva stå för kostnaden?
    Du verkar var väldigt insatt i Apples förehavanden..
  • FredrikCA
    Racer x skrev 2012-04-23 00:42:13 följande:
    Men vem ska bevisa att det inte är grafikchipet som är kass? Alla sitter inte med kunskap och verktyg för att kunna studera det.
    Du missförstår- Uppvisar dator de symptom som beskrivs på sidan så har man ett trasigt grafikchip, Är datorn stendöd kan det vara vad som helst på logikkortet- Och det är just detta Apple argumenterade emot, Eftersom datorn inte gick att starta så går det inte bekräfta vad som är fel och där med så får dom själva stå för kostnaden- Och i fallet då datorn är utanför garantin så har dom ingen skyldighet att göra så, Däremot råkar chippet vara trasigt så betalar Nvidia detta (Gäller förövrigt andra dator tillverkare som använde samma chip också) men i det här fallet går det som sagt inte påvisa.
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Anonym (cocacola)
    Bubsan skrev 2012-04-23 00:06:34 följande:
    Oj, skicka för fort, jag önskar man kunde stämma i Sverige ibland som de gör i USA bl.a.

Haha, inte jag... Skulle garanterat hunnit bli stämd flera ggr för att jag reatat upp någon stackare...
  • Anonym (cocacola)

Sådär, äntligen läst ikapp! Tog sin lilla tid, farligt att ha annat för sig en hel dag. xD

Men förfärligt mycket teknikbabbel, gah! Sånt ska bara funka som man vill, gör det det så toppen och annars ät det skit. Så, färdigdikuterat om det!

Nån som faktiskt vill snacka dejtande eller relationer eller något?  Eller sover folk vid den här tiden för att det råkar vara måndag imorgon? Men för all del, kasta er in när ni vill... och ja, jag är en smula övertrött!  

• Bubsan
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 01:02:08 följande:
    Haha, inte jag... Skulle garanterat hunnit bli stämd flera ggr för att jag reatat upp någon stackare...
    Haha, hade säkert jag med :-P
    Så långt tänkte inte jag
  • FjärilVingad73

Ska till Götet i helgen, nån som vill fika?!

• takida
    ulfsas skrev 2012-04-23 00:31:53 följande:
    Menar du fångad som i Fritzl och ha mig i nån källare eller något trevligare?

Bra att veta då jag på fredag flyger en charter till Chania, Kreta och så till GBG där jag kliver av och besöker en kompis över helgen...Skål 
    Där gav du mig ett uppslag till framtida dejterFlört hehe
    Dock inte det jag hade i åtankeGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!