• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Vanilla ice queen
    målar havet blått skrev 2012-04-23 23:11:50 följande:
    Alltså ursäkta ,varje gång det här inlägget fladdrar förbi så tänker jag ,vem vill bli spöad i rumpan........Flört

ME ME ME!!!Oskyldig
    Screw you guys i'm going home!
  • Smecker
    Anonym (nybörjare) skrev 2012-04-23 22:34:48 följande:
    vilket leder mig in i tankarna att det kanske inte är han på den bilden han har, de vore ju för tråkigt... :S men så värst vanligt kan det ju inte vara att man fejkar sin bild?!

Åh du skulle bara veta hur många man råkat ut för som fejkat sin bild på ett eller annat sätt..
    I like the way you say please while you're looking up at me...
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 23:06:21 följande:
    Eller hur. Får ta och förlänga min årliga Götlaborgtripp (läs hålandsa skepplanda eller vad fan det heter tripp) så jag kan hänga med er tjejer så ska vi ut på seriös karspaning
    Det tycker jag allt att du ska göra:) Har du vänner eller familj i skepplanda? 
  • takida
    Alltså ursäkta ,varje gång det här inlägget fladdrar förbi så tänker jag ,vem vill bli spöad i rumpan........Flört
  • Anonym (Axl)
    Smecker skrev 2012-04-23 23:13:29 följande:
    Åh du skulle bara veta hur många man råkat ut för som fejkat sin bild på ett eller annat sätt..
    Oh fy fan.. Håller med..
  • FredrikCA

Jag föreslår att samtliga köper var sitt åkband så kör vi berg och dalbanan om och om igen i sommar.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 23:14:33 följande:
    Oh fy fan.. Håller med..
    Raggar ni på dom med bild? o.O 

Vill ni inte ha någon spänning? 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-23 23:10:35 följande:
    Allt norr om Stockholm är ociviliserad stäpp som kallas Lappland.
    Inte stäpp..Tundra......{#emotions_dlg.djavulsk}
  • FredrikCA
    Nu blir jag tvungen att tvätta ögonen med tvål igen, det svider så förbannat Gråter
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!