• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • takida
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 22:30:08 följande:
    3 eller minst 3? Låter trevligt i vilket fall. Glad
    Det vet man väl jäkligt sällan i första mejlet??
    därav, verkar vara intressanta. Svarar inte på de utan bild, eller de som är alltför mycket lammkött, etc etc
  • Anonym (cocacola)
    Legacy skrev 2012-04-23 22:22:20 följande:
    Blä gå och lägga sig ensammen nu då, suger fett jag har haft så sjuka mardrömmar av exet så jag vaknar av att jag skriker, inatt vaknade jag i panik runt 5 gånger, då fanns det en famn där som tröstade hela tiden. FÅr hoppas denna natten blir lugnare

Usch! Hoppas du får sova ifred från mardrömmar i natt! {#emotions_dlg.flower}
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:27:11 följande:
    Jag känner att jag vill säga nej tack på ett fint sätt med glimten i ögat.
    Hmm. En special beställning... Det är svårt att spontant komma på något, måste krysta lite...

Jag skulle nog säga något istil med...

"Jag är ledsen men jag har redan hyrt in en av dvärgarna från fort boyard  till vår nästa tjejträff, Men vi har fortfarande inte assignerat vår fyrverkeriavskjutare till nästa nyår och platsen är vakant om du fortfarande är intresserad?" 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Vanilla ice queen
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-23 22:34:57 följande:
    Hur såg han ut? Börjar genast klura på vilka som ska få komma på tjejmiddag... hehe... Flört

Alltså han såg helt ok ut. Stockholmare.
    Screw you guys i'm going home!
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:38:13 följande:
    Alltså han såg helt ok ut. Stockholmare.
    Jag trodde det var motsatsen till definitionen av okej? haha :P
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-23 22:38:06 följande:
    Hmm. En special beställning... Det är svårt att spontant komma på något, måste krysta lite...

Jag skulle nog säga något istil med...

"Jag är ledsen men jag har redan hyrt in en av dvärgarna från fort boyard  till vår nästa tjejträff, Men vi har fortfarande inte assignerat vår fyrverkeriavskjutare till nästa nyår och platsen är vakant om du fortfarande är intresserad?" 

Åh tack åh tack. Klockrent Ctrl C och CtrlV Thänx=))
  • Legacy
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:34:46 följande:
    Har han satt dig hos KF?

Nej men han ska använda dom för att stämma mig på att betala för grejjer jag inte ens har hos honom så jag får betala en massa så han kan göra sig av med saker som inte ens existerar.... jag har inte råd. Jg har verkligen ingen bra ekonomi just nu jag har helt enkelt betalt av mina skulder aldeles för fort och inte tänkt på en buffert, och om jag få någon KF prick då får jag inte behålla jobbet och det vet han
    A bus station is where a bus stops. A train station is where a train stops. On my desk, I have a work station..
  • FredrikCA
    Legacy skrev 2012-04-23 22:40:33 följande:
    Nej men han ska använda dom för att stämma mig på att betala för grejjer jag inte ens har hos honom så jag får betala en massa så han kan göra sig av med saker som inte ens existerar.... jag har inte råd. Jg har verkligen ingen bra ekonomi just nu jag har helt enkelt betalt av mina skulder aldeles för fort och inte tänkt på en buffert, och om jag få någon KF prick då får jag inte behålla jobbet och det vet han
    Är han så svinig?
  • Vanilla ice queen
    Legacy skrev 2012-04-23 22:40:33 följande:

Har du testat soc familjerätt ekonomisk rådgivning rådgivning. De hjälpte mig och exet. det är utpressning inte laglit...
  • Anonym (cocacola)
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 22:37:11 följande:
    3 st. Och ja det är trevligt.. Ibland smått kaotiskt.. Lite som villa villerkulla det här..  Fast utan häst och apa.. 
    Ignorerar raderna till mhb och konstaterar att det där med villa villerkulla låter både trevligt och bekant. Men hur gammal är Axl tro? Jag och mhb är väl i varin ände i ålderskategrin så det går väl avgöra kanske
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!