• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • FredrikCA

Ja låter definitivt som utpressning.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-23 22:42:26 följande:
    Är han så svinig?
    jag tänkte vilket svin.sen scrollade jag ner ..så har du skrivit det redan
  • FredrikCA
    målar havet blått skrev 2012-04-23 22:45:03 följande:
    jag tänkte vilket svin.sen scrollade jag ner ..så har du skrivit det redan
    Ja det är så jag fungerar, Ska skaffa en t-shirt med trycket "Om du tänker det, Så har jag utfört det"
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • målar havet blått
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-23 22:37:11 följande:
    3 st. Och ja det är trevligt.. Ibland smått kaotiskt.. Lite som villa villerkulla det här..  Fast utan häst och apa..

Wot! Nä, nu tar du din bike nästa gång du och jag är barnlediga och kommer hit och sen så sätter du dig och jag i min soffa och myser m varsin öl medan åskan mullrar och blixtarna slår ner..  Sen får vi se vad som händer.. {#emotions_dlg.djavulsk}
    Hm jag är jämt barnledig Obestämd
  • målar havet blått
    FredrikCA skrev 2012-04-23 22:47:42 följande:
    Ja det är så jag fungerar, Ska skaffa en t-shirt med trycket "Om du tänker det, Så har jag utfört det"
    Fan va smidigt.....slippa göra allt man tänker .....hörrö  flytt hit Cool
  • takida
    Legacy skrev 2012-04-23 22:40:33 följande:
    Nej men han ska använda dom för att stämma mig på att betala för grejjer jag inte ens har hos honom så jag får betala en massa så han kan göra sig av med saker som inte ens existerar.... jag har inte råd. Jg har verkligen ingen bra ekonomi just nu jag har helt enkelt betalt av mina skulder aldeles för fort och inte tänkt på en buffert, och om jag få någon KF prick då får jag inte behålla jobbet och det vet han
    Han kommer bara med tomma hot, men om jag hade varit du så hade jag ringt kronofogden och berättat läget och sedan utgått från vad de säger. Bara för att lugna dig själv. 
  • Vanilla ice queen

Shit jag hittade en snygging på HP som lät riktigt trevlig så jag mailade faktigst. Nu väntar jag med spänning på om jag får svar

Screw you guys i'm going home!
  • målar havet blått
    takida skrev 2012-04-23 22:54:15 följande:
    Han kommer bara med tomma hot, men om jag hade varit du så hade jag ringt kronofogden och berättat läget och sedan utgått från vad de säger. Bara för att lugna dig själv. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-23 22:54:33 följande:
    Shit jag hittade en snygging på HP som lät riktigt trevlig så jag mailade faktigst. Nu väntar jag med spänning på om jag får svar

Good luckSkrattande
  • FredrikCA
    målar havet blått skrev 2012-04-23 22:50:26 följande:
    Fan va smidigt.....slippa göra allt man tänker .....hörrö  flytt hit Cool
    Jag funderar på en sak, Du som bor högt uppe har ni laptops eller lapptops där ? :P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!