• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-24 01:07:57 följande:
    Perl Jam är rätt bra.

Millencollin är dom fortfarande aktiva? Dom var rätt stora när jag var typ 13-14 år och skateboards var poppis. 

De har 20års jubileum i örebro i juni. Jag ska defenitivt gå dit Hur gammal är du. jag har varit ett fan sen jag var 13
     Spelar du? Vad spelar du för ngt? 
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-24 01:12:34 följande:
    Men det har jag ju skrivit.. ;) 35 år. 3 barn varannan vecka. jobb. Var det bra så?  :)
     Får höra att jag ser väldigt utländsk ut hela tiden.. Speciellt på puben om jag går ut.: Är du från Spanien? Talar du Svenska..? NO habla suecia GRINGO brukar jag säga.. haha..

Mm.. Jaha du..  Flört

Hahaha du verkar vara en högst munter filur
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 01:13:18 följande:
    De har 20års jubileum i örebro i juni. Jag ska defenitivt gå dit Hur gammal är du. jag har varit ett fan sen jag var 13
     Spelar du? Vad spelar du för ngt? 
    Ja, Både för hushållsbruk och i band.

Primärt piano/synth nu mera men jag började med gitarr.
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-24 01:16:05 följande:
    Ja, Både för hushållsbruk och i band.

Primärt piano/synth nu mera men jag började med gitarr.

Aha kul Vilken sorts musik spelar ni i bandet? Jag spelade i band och pluggade musik pre kidoz.
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 01:20:52 följande:
    Aha kul Vilken sorts musik spelar ni i bandet? Jag spelade i band och pluggade musik pre kidoz.
    Vi är enbart ett cover band (Alla utom jag har familj och barn så tiden är svår att få ihop ändå) men vi spelar allt från gyllende tider till rhianna. 

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Anonym (cocacola)
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-24 01:12:34 följande:
    Men det har jag ju skrivit.. ;) 35 år. 3 barn varannan vecka. jobb. Var det bra så?  :)
     Får höra att jag ser väldigt utländsk ut hela tiden.. Speciellt på puben om jag går ut.: Är du från Spanien? Talar du Svenska..? NO habla suecia GRINGO brukar jag säga.. haha..

Mm.. Jaha du..  Flört

Haha, det var ju en början iaf. Strömavbrott och tända ljus gillar du visst också, bodde uppåt nånstans va?
  • Anonym (Axl)

Jupp. Jepp. Yes maam. Inte alls långt från dalarna..

..Jag är faktiskt riktigt levnadsglad av mig. Men nu mer övertrött.. Måste gå och lägga mig så jag får upp kidsen imorgon.. Vad synd att man får gå och lägga sig själv igen då.. Aja.. Som vanligt har man sig själv att både hylla och skylla.. haha..

• Vanilla ice queen
    FredrikCA skrev 2012-04-24 01:23:49 följande:
    Vi är enbart ett cover band (Alla utom jag har familj och barn så tiden är svår att få ihop ändå) men vi spelar allt från gyllende tider till rhianna. 

Spännande. Vad brukar ni spela på för ställen då?
  • Cocacola
    Anonym (Axl) skrev 2012-04-24 01:31:42 följande:
    Jupp. Jepp. Yes maam. Inte alls långt från dalarna..

..Jag är faktiskt riktigt levnadsglad av mig. Men nu mer övertrött.. Måste gå och lägga mig så jag får upp kidsen imorgon.. Vad synd att man får gå och lägga sig själv igen då.. Aja.. Som vanligt har man sig själv att både hylla och skylla.. haha..
    Hehe...

Låter ju lovande. Är också övertrött men vill inte gå och lägga mig själv. Anar att jag har ett problem där. Skrattande  
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 01:43:16 följande:
    Spännande. Vad brukar ni spela på för ställen då?
    Främst har det varit på privata tillställningar, Men vi har haft 4-5 uppträdanden på publika evenemang också,
    Men det är ju inga stor publiker- Jag tror den största vi haft var runt 250 personer eller så :P

Men i augusti är vi inbokade för en tillställning som det är ett par tusen besökare på så får se om vi slår rekordet då :P
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!