• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Vanilla ice queen
    Cocacola skrev 2012-04-24 02:26:03 följande:

Meh! Lägg in en länk som funkar då! xD

Eller hur!
    Screw you guys i'm going home!
  • Vanilla ice queen

Jag måste bara berätta att jag har en mailkonversation med en mycket trevlig kille. Han skanade pressentation och hade endast en liiiten futtig bild men han är jätteintressant och rolig. Här kan det nog bli date

Screw you guys i'm going home!
  • FredrikCA

Nåja jag ska sova nu, så ni kan läsa om paranoida flickvänner med abnormala kontrollbehov. 
    Man har blivit mörkrädd för mindre, Nu vet jag visserligen inte hur hennes pojkvän är men jag vet hur det fungerar.
    Och jag iallafall har inte sedan man lämnade tonåren varit med om att "batongen" har reagerat på allt som rör sig, däremot om man hamnar brevid någon man tänder på så kan man tänka på tom mongoliska bergsgetter och man har inte ett dugg kontroll längre.

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

God natt :)

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA

Ja det gick ju bra att somna...

• Cocacola

Välkomna till nätdejtingtråden - alternativt tråden där det alltid är någon vaken... Flört

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!