• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 03:23:23 följande:
    Fredrik: här går det också trögt med sovandet:-/
    Jo känns mindre kul när man vet man måste upp vid 7 :/
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Cocacola
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 02:32:14 följande:

Jag måste bara berätta att jag har en mailkonversation med en mycket trevlig kille. Han skanade pressentation och hade endast en liiiten futtig bild men han är jätteintressant och rolig. Här kan det nog bli date

Ah, låter lovande!
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 02:32:56 följande:

ASG Troll förmodligen
    Måste ju vara det, nån som har tråkigt...

• FredrikCA

Eller måste är väl kanske överdrivet... Men bör... 

No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 03:35:53 följande:
    Fredrik: hmm tror jag hittat dig av misstag på HP?
    Tvivlar jag starkt på, Jag har ingen HP vad jag känner till om det inte är något jag skapat för flera år sedan. =)
  • FredrikCA

Jo funderar faktiskt på att göra en 24h+ eller jobba till lunch och flexa 

• Vanilla ice queen

Aha! Personen såg ut som dig och skrev typ samma musikgrejs som du skrev och efter jag varit inne fick jag en blinkande smily och tänkte att det var pga den här tråden...

• Vanilla ice queen

Cocacola: jo det var lovande tills han sa vad han jobbade med:-/ enda yrkeskategorin jag bestämt mig för att inte dejta EVER. Men ska nog fundera på ett undantag ev

Hur går det för dig då?

Screw you guys i'm going home!
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 03:39:55 följande:
    Aha! Personen såg ut som dig och skrev typ samma musikgrejs som du skrev och efter jag varit inne fick jag en blinkande smily och tänkte att det var pga den här tråden...
    Aha, Nej det var inte jag. Men det kan ju finnas fler supermänniskor där ute ;P Haha
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!