• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • FredrikCA
    Cocacola skrev 2012-04-24 04:40:57 följande:
    Aha! Nej, inget sånt.

Men visst läste han av mina reaktioner, men såna där små reaktioner av sånt som satt spår för längesen. Visst kan man dra en hel del slutsatser om saker ändå, är inte direkt fåordig, men han var jävligt duktig får jag lov att säga och jag var jävligt fåordig där - har inte sagt så lite på väldigt länge tror jag. Han märkte absolut saker som de flesta missat, och han han visste nog vad han gjorde. 

Undrar just vad det blir av honom framöver...     

Du får fråga honom?:)
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • FredrikCA
    Vanilla ice queen skrev 2012-04-24 04:43:39 följande:
    Fredrik: det ska jag fnula på nästa gång jag möter en galen försäljare
    Jag brukar bara spela med om det kommer en jobbig försäljare sedan vända när han tror han plockat hem dagens provision.
    dörrknackare är värst, minns speciellt en typ som sålde böcker som när man var ung och dum tycktes kändes elakt att säga nej till, sen är dom ett helvete att få ur lägenheten om man väl släppt in dom.

Men den här bokprenumerationen han sålde löpte ut så småning om, Då kom kom han tillbaka men jag sa bara direkt att jag inte var intresserad och han blev så djäkla otrevlig, sen ringde idioten några dagar senare och försökte igen och han sa nog 5 gånger att det var väldigt ovanligt att man gjorde som jag gjorde och inte förnyade.
    Typiska försök på psykisk manipulation att försöka spela på folks skuldkänslor fungerar inte det så försöker man på konflikträdslor och funkar inte det så är det självkänslan istället.
    Borde förbjudas sånt där jävla pack. 
    No I'm not mean I'm just leveraging every scientific and psychological advantage available.
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-24 04:42:39 följande:
    Du får fråga honom?:)

Haha... var inte planerna jag undrade om utan vad det faktiskt blir, som person.
  • Cocacola

När jag tänkt sova vaknar ungen Hjärta Lär invänta omsomnande då, men en lär jag också sova en timme eller vad det nu kan tänkas bli.

Det här osovandet går inte. 

• FredrikCA
    Cocacola skrev 2012-04-24 05:05:39 följande:
    Haha... var inte planerna jag undrade om utan vad det faktiskt blir, som person.
    Hmm förmodligen sveriges nästa christer fuglesan :P
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-24 05:18:53 följande:
    Hmm förmodligen sveriges nästa christer fuglesan :P
    Ja, såklart! Hur kom du på det? :P
  • FredrikCA
    Cocacola skrev 2012-04-24 05:23:28 följande:
    Ja, såklart! Hur kom du på det? :P
    Kvalificerad gissning ;) 
  • Cocacola
    FredrikCA skrev 2012-04-24 05:24:58 följande:
    Kvalificerad gissning ;) 
    Hur då kvalificerad? FörvånadSkrattande
  • FredrikCA
    Cocacola skrev 2012-04-24 05:32:21 följande:
    Hur då kvalificerad? FörvånadSkrattande
    Allt jag gör är kvalificerat så därför blev den det per automatik :)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!