• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Glädje58

Skönt att höra att du fick skratta lite grann.  Solig

Apropå Askungen, det kanske är något du ska ta upp i din presentation. Askungen söker sin prins... 

• Lilly11
    "Snygg, nydumpad, bitter kvinna söker trogen, uppvaktande man som vill gifta sig och ha barn bums. /Yours forever"

Jag har faktiskt lust att lägga ut denna text som ett socialt experiment.....vill ni ha rapporter? Ska vi fila på texten lite ytterligare?
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-01 17:38:39 följande:
    Nej fy f...... skulle jag få oseriösa sexerbjudanden så är det risk att de skulle få sig en utskällning så de blev impotenta för gott

Och seriösa.....det vill jag inte ha heller för det skulle sluta illa.

Det räcker så bra med en drömprins Bibbedi boo
    Men ett seriöst sexerbjudande? Skulle det vara något...  Flört
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-01 17:40:57 följande:
    "Snygg, nydumpad, bitter kvinna söker trogen, uppvaktande man som vill gifta sig och ha barn bums. /Yours forever"

Jag har faktiskt lust att lägga ut denna text som ett socialt experiment.....vill ni ha rapporter? Ska vi fila på texten lite ytterligare?
    Ja, gör det... kul att få höra reaktionerna

När jag efter en tid på HP inte hade fått nåt napp, så beslöt jag mig för att skapa en ny profil. Ett riktigt rövarsle till karl. Tror du inte att jag fick mejl då? Visserligen inte så att någon var intresserad, men de var nyfikna på personen. Jag blir så himla trött...
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-01 17:40:42 följande:
    Skönt att höra att du fick skratta lite grann.  Solig

Apropå Askungen, det kanske är något du ska ta upp i din presentation. Askungen söker sin prins... 
    Det var en bra idé. Den tar jag =)
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-01 17:42:23 följande:
    Men ett seriöst sexerbjudande? Skulle det vara något...  Flört
    Hmm.....inte ikväll...men den tiden kommer kanske också.... jag är dock lite gammalmodig av mig.
  • Lilly11
    Glädje58 skrev 2011-11-01 17:45:24 följande:
    Ja, gör det... kul att få höra reaktionerna

När jag efter en tid på HP inte hade fått nåt napp, så beslöt jag mig för att skapa en ny profil. Ett riktigt rövarsle till karl. Tror du inte att jag fick mejl då? Visserligen inte så att någon var intresserad, men de var nyfikna på personen. Jag blir så himla trött...
    Projektet har startat. Jag kan behöva ett oseriöst nöje. Tycker om att skoja.

Ja, det är konstigt det där. Ingen vill bli sårad men sårande personer är alltid spännande. Se på alla som skriver till massmördare osv....obegripligt.
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-01 18:00:56 följande:
    Hmm.....inte ikväll...men den tiden kommer kanske också.... jag är dock lite gammalmodig av mig.
    Nu får du inte tro att jag menade att det var jag som skulle ge dig ett seriöst erbjudande. Jag bara bollade lite med det du skrev.
  • Ridmi

hur överlever man nätdejting djungeln? Jo man unviker den.

Själv är jag singel sitter under korkeken luktar på blommor och hoppas bli stungen av ett bi 

• Glädje58
    Ridmi skrev 2011-11-01 18:11:04 följande:
    hur överlever man nätdejting djungeln? Jo man unviker den.

Själv är jag singel sitter under korkeken luktar på blommor och hoppas bli stungen av ett bi 
    Men hur går det sen när man blir stucken av ett bi. Jo, man blir lurad att delta i en relations-fäktning som kommer sluta i ett fiasko. Sen blir man förpassad tillbaka till eken igen...
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!