Anonym (Färsking!) skrev 2011-10-31 19:02:22 följande:
Jag gillade det inte men för en gångs skull så blev jag HELT ställd.
Och detta var alltså min kollega....

usch jag som gillade honom som fan innan....

nu ska jag inte dra in olika kulturer alls i detta men jag hade gärna träffat en invandrare innan, jag gillar att ha lite olika syn på livet och att lära av varandra men efter den här förstaupplevelsen så är jag så sjukt bränd, jag är så ledsen för att JAG tillät detta hända, jag skulle sagt något men jag lovar jag blev helt... ställd, helt... jag var rädd. Jag blev rädd att om jag sa ifrån tillslut så skulle det bli ännu värre så jag trappade liksom ut allt, för att inte reta upp honom eller något.
Usch jag tror jag borde ge honom en rättvis chans till, jag hatar att detta hände. Han är väldigt stor och väldigt vältränad och stark, jag var rädd, jag var dum som inte sa ifrån mer.
Så, nog med ältande. Detta ska inte få förstöra hur jag är som person i grunden, han är en individ som gjorde fel, inget annat.
Shit. Mitt förtroende för kvinnosläktet var fan inte stort, men nu är det lilla som fanns utraderat helt.
En invandrare såklart, och skitstövel. Ännu en våldtäkt. Men vänta nu..
"Usch jag tror jag borde ge honom en rättvis chans till".
Var tvungen att ventilera detta med min gode och kloke vän och han formulerade sig i följande visdomsord:
"oj, verkar som han har henne nu
smart av honom att trigga hennes djuriska instinkter
hennes förnuft får verkligen kämpa för att förklara det
... men hon är en slampa
som gillade det
den dominanta hannen
det triggar alla honor
ska hon knulla med honom igen men först förklara att hon inte gillade stryptaget?
då har han redan vunnit
då har det lönat sig"
Såå tragiskt att han har så rätt..