• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-01 19:37:42 följande:
    Haha, jag skulle iaf bli intresserad av vilken person som vågar sticka ut sådar och messa och fråga..
    Det verkar du ensam om. Hittills har jag bara fått ett ynka "hejhej"   =)
  • Anonym (jobbigt)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 19:58:15 följande:
    tänk positivt, ett hej hej är bättre än inget:) haha
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 19:58:15 följande:

Jag har ju inte hittat dig...fast nu vet jag ju om det så nu funkar det ju inte... Skrattande

Man kanske måste börja med att vara på samma sajt btw.. 
  • Anonym (huggen i ryggen)
    Glädje58 skrev 2011-11-01 17:45:24 följande:
    Ja, gör det... kul att få höra reaktionerna

När jag efter en tid på HP inte hade fått nåt napp, så beslöt jag mig för att skapa en ny profil. Ett riktigt rövarsle till karl. Tror du inte att jag fick mejl då? Visserligen inte så att någon var intresserad, men de var nyfikna på personen. Jag blir så himla trött...
    Precis min poäng :)
  • Lilly11
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-01 20:01:25 följande:
    tänk positivt, ett hej hej är bättre än inget:) haha
    Man kan ju även analysera det första mejlet. Ett hejhej tyder på en blyg kille som vill att tjejen ska vara den drivande, konverserade partnern. Eller?
  • Anonym (Mojo)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 20:11:35 följande:
    Man kan ju även analysera det första mejlet. Ett hejhej tyder på en blyg kille som vill att tjejen ska vara den drivande, konverserade partnern. Eller?
    Men är det inte irriterande när man får ett 'Hej' som mess...grrrr

Kan inte låta bli att vara ironisk, skriver 'hej, hej' tillbaka och ursäktar mig för att vara långrandig eller ngt liknande.. 
  • Lilly11
    Anonym (ny) skrev 2011-11-01 19:38:51 följande:
    haha jag är ju en av de där hopplösa fallen så jag räknar inte med att det blir nåt men hoppas kan man ju ;--)

Fick meddelande i dag om att han ev skulle ta en paus från HP så han kunde ägna sig helt åt mig hmm känns lite sådär då vi inte ens setts än :o
    Samtidigt så vet jag själv att man kan bli väldigt kär på "avstånd"...svårt att veta...
    Från ett hopplöst fall till ett annat....

Lite jobbigt när man misstänker desperation. Man vill ju vara speciell. Men vem vet. Han kanske är helt odesperat, på tok för kräsen och har fallit som en fura för dig.
  • Lilly11
    Cosan skrev 2011-11-01 19:54:10 följande:
    Haha Skrattande, menar du namnet man fått av föräldrarna eller artistnamnet?
    På artistnamnet....för det har man själv valt. Lite samma teori som hundar och hundägare. Man väljer något som påminner om en själv.
  • Anonym (ny)
    Lilly11 skrev 2011-11-01 20:13:59 följande:
    Från ett hopplöst fall till ett annat....

Lite jobbigt när man misstänker desperation. Man vill ju vara speciell. Men vem vet. Han kanske är helt odesperat, på tok för kräsen och har fallit som en fura för dig.
    jag vet inte om jag tycker han verkar desperat...har sett många desperata haha men han verkar väldigt "på"...
  • Lilly11
    Anonym (Mojo) skrev 2011-11-01 20:04:20 följande:
    Jag har ju inte hittat dig...fast nu vet jag ju om det så nu funkar det ju inte... Skrattande

Man kanske måste börja med att vara på samma sajt btw.. 
    Näpp, du är diskvalificerad som försökskanin.....=)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!