• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

MrC skrev 2012-10-05 09:06:18 följande:
    Beror på vad du tentapluggar?
    arbetsmiljö, byter vi? Glad
  • takida
    Cocacola skrev 2012-10-05 09:30:52 följande:
    Du kan byta med mig. Har inlämningsuppgifter i fysik.
    Tror jag avstår för din skull då fysik inte är min starka sidaObestämd
    MrC skrev 2012-10-05 09:33:09 följande:
    Inte omöjligt, känns ganska intressant ändå.
    HR?
    Det är väldigt intressant får säga men har svårt att komma igång med skrivandet.. Inte HR rätt upp och ner men åt det hållet. 
  • takida

Ny i djungel: Det är svårt det där, antingen har han bara en väldigt lång startsträcka eller så kanske han enbart är ute efter lite bekräftelse. Han säger en sak men visar en annan. Bara du kan känna om han är värd mer tid eller ej. 

• takida
    visma1 skrev 2012-10-05 12:55:40 följande:
    En jävla massa teknik och mobilprat, det skummar jag bara igenom Slutsatsen är väl att man får ha en känsla för hur mycket man ska skriva i tråden och vad man antingen tar privat eller startar en egen tråd om.
    Bra talat! 
    Måste tillägga att charmen med tråden är ju att vi skriver vad som faller oss in och vad vi tänker på för stunden. Vilket inte alltid innefattar just dejting men flera av oss har skrivit länge med varandra och då faller det sig naturligt att även dela med sig av det vardagliga.

Om jag nu ska vara lite on-topic för en gångs skull så har jag om yttre omständigheter klaffar en dejt i helgenGlad
  • takida
    FjärilVingad73 skrev 2012-10-05 17:47:50 följande:
    Birka Paradise. Jag och två bästa vännerna, sååå kul!
    Låter hur kul som helst!Glad
  • takida

Ny i djungel: är det så att han själv säger att han inte vet så är det enda du kan göra att antingen ge honom tid och hoppas på det bästa eller lägga ner om du inte orkar mer. Jag är lite i samma sits och det finns inga enkla svar mer än att följa sitt hjärta samtidigt som man försöker tänka förnuftigt.

• takida

V: när jag var yngre funderade jag mycket på om jag skulle göra lumpen eller ej, jag var sjukt sugen men gick aldrig från tanke till handling. Du får hålla mig uppdaterad så kanske jag blir sugen igen!:)

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 18:14:00 följande:
    Takida: Hahaha jag har ingen sträcka mellan tanke och handling så det blir som det blir Ska givetvis hålla dig uppdaterad
    Haha, jag vet du kör alltid full fart framåtSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 18:25:07 följande:
    På gott och på ont men snart blir det ändring på det hahaha
    Mest på gott skulle jag säga då det alltid löser sig i slutändan!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!