• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 22:02:29 följande:
    Takida: Hahaha jisses har du fortfarande lucköppning?! Tänkte inte på att du var så full fast så var du väldigt ofta bortsprungen också Jag höll mig riktigt lagom full hela natten faktigst gött! Men jisses vad tidigt ni skulle sova!!! Tanken är ju att man äter frukostbuffe innan man lägger sig, inte efter
    Jag har en tendens att mingla på egen hand när jag druckit lite mycketSkrattande
    Men vi kan väl alla komma överens om att jag lyckades bäst med att flirta med killarFlört
  • takida
    visma1 skrev 2012-10-05 21:59:40 följande:
    Du tittade upp när jag ropade till Nicke att inte spy på mattan Han såg illamående ut men jag verkar ha tolkat fel haha.
    Niklas2k skrev 2012-10-05 22:04:18 följande:
    Det lär du ha gjort ja
    Ni verkar inte helt överensFlört tyvärr kan jag inte säga varken bu eller bä...

• takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 22:06:32 följande:
    Takida: Oh ja näst efter Niklas var du det
    Va? vad säger du! Var Nicke bättre än mig på att flirtaFörvånad
  • takida
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 22:07:12 följande:
    takida, nej allt beror ju på inställning. Men jag ifrågasätter inte ditt val, jag menar bara rent generellt. Ska jag vara riktigt uppriktig om jag träffade någon som jag verkligen kände det stämde med skulle jag säga upp mig, men det skulle vara extra ordinärt. Men sanningen är att jag skulle nog lätt byta inkomst mot riktig kärlek. Men samtidigt så skulle jag som sagt hellre försörja någon än att byta. Jag vet att jag aldrig kommer hitta en bättre arbetsplats. Jag har både haft tur och samtidigt är jag uppenbart extraordinär. Samtidigt är det något som begränsar mig, jag önskar så mycket jag var som andra men uppenbarligen är jag inte det. Och vad jag än gör, tycker eller tänker är fel.
    Innan jag fick barn skulle jag med lätthet ha flyttat över halva jorden om jag hade träffat någon jag kände att det stämde med. Men att offra en nära relation med mitt barn för en kärleksrelation? Nej då är jag hellre singel tills rätt man i närheten dyker upp. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 22:08:49 följande:
    Takida: Nä inte på att flirta , på att ragga killar
    Jag har ju lite svårt att uttala mig om Nickes bedrifter. Men haha skäms nästan när jag minns hur jag raggade upp det däringa lammköttetFlört
    Men han var då inte svår att få på kroken!
  • takida
    lemonina skrev 2012-10-05 22:12:01 följande:

Jag och Vanilla käkade räksallad på morgonkvisten och luftade fötterna
    Känns som att jag missade hälften ju! 
  • takida
    Johnny Mnemonic skrev 2012-10-05 22:10:58 följande:
    Men det är som sagt ett djävla problem, för om man träffar någon som är intresserad så undrar man vad som är fel på henne. Har man hela livet varit van vid att det är så blir det lätt så man tänker.
    Fokusera på det positiva istället, svårt men i små steg så. 
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 22:18:30 följande:
    Takida: Hahaha hur raggade du upp honom då?
    Jag var väldigt rak på sak!Flört
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 22:23:44 följande:
    Takida: Hahaha det fungerar alltid. Jahaha jag körde på min "Hej vi är ett lesbiskt par, har du lust att ha trekan med oss" Detta är sååå kul! Killarnas reaktion är "Fan jag har flickvän men vänta... Eh nää tyvärr jag kan inte... fan gå inte... Jag måste tänka..." Hahaha så kul!!! Om de är med på noterna så säger man att man är ett lesbiskt par som vill ha barn och är för fattiga för att åka till Danmark och vill utbyta tjänster, trekant mot sortiment hihihi typ samma reaktion där "Nej, Fan... Vänta... Jag måste tänka, hur? fan, måste tänka..." Hahahaha
    Hahaha, låter som något jag skulle kunna få för mig att köra medSkrattande
  • takida
    Vanilla ice queen skrev 2012-10-05 22:28:06 följande:
    Takida: Det tvekar jag inte en sekund på att du skulle
    Hjärta
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!