Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (ny) skrev 2011-09-13 19:43:29 följande:
    önskar att jag inte heller var nervös
    Det går rätt bra efter ca 5 minuter då släpper nervositeten men innan dess håller jag på att kräkas, typ sista 1-2 timmarna innan jag ska iväg haha

I morgon är det dags för dejt nr 2 med kille nr 2 i min väg mot den rätte
    Det är ändå lättare denna gång när man varit på en dejt för bara några veckor sedan. Då har man det färskt i minnet att det faktiskt gick bra. Denna kille är mer min stil utseendemässigt så jag hoppas det blir bättre än förra gången.
    Jag tror bara det är bra att vara lite nervös, men låter jobbigt att vara så jättenervös. Men som du säger, det gick bra sist o det kommer gå bra imorgon!!
  • Anonym (jobbigt)

Jag har en granne som bara e såå snygg! Har bytt några ord med honom nån gång annars hälsar vi bara. Jag skulle gärna lägga n en stöt på honom kan jag lova, men vette tusan om han är singel eller inte... Känns oxå rätt konstigt att bara börja snacka med honom nu efter att ha bott grannar i flera år...
    Jag o mr dröm-mannen har ev bestämt att vi ska ses imorgon, synd bara att jag är vrålförkyld, fan vill ju att dejten ska bli av!!! 

• Anonym (jobbigt)

Mår bättre idag o är laddad för dejt. Nu hoppas hoppas jag bara att den blir av!
    Har väntat så länge på denna dejt för att jag verkligen tror att han är värd att vänta på, men blir det inget nu så lägger jag ner honom för jag kan inte vänta hur länge som helst... 

• Anonym (jobbigt)

Blir ingen dejt ikväll;(
    Vi lyckas fasiken aldrig få till en dejt. Alltid är det nåt som kommer emellan, är nog inte tänkt att det ska bli vi.
    Nä nu lägger jag ner hela dejtingträsket för ett bra tag framöver.

• Anonym (jobbigt)

Jag har så gott som lagt ner allt dejtande, blir ett sista försök nästa vecka leder det ingenstans så blir det inga mer dejter för min del på länge länge.... Har ju träffat honom förut även om det var länge sen, han har fastnat i huvet på mig o vill inte försvinna. Vet att när jag träffar honom kommer jag falla igen eller iaf hårdare. Åhh vad jag hoppas att det blir en dejt följt av många fler med honom! Brukar tycka det är jobbigt när killarna är för på, det är inte den här killen o då är det ännu jobbigare såklart. Att man aldrig är nöjd.... 
    Han är såå fin! Jag hoppas att han vill träffa mig igen med tanken att det ska leda nånvart!!! 

• Anonym (jobbigt)

Åhh jag tror jag blir tokig! Har ju suktat länge efter en viss man o efter att inte lyckats tajma in att kunna samtidigt bestämde vi att denna veckan ska vi få till en träff. Tror ni han svarar på mitt mail när jag frågar när han kan? Han har allt läst det för flera dar sen men inte svarat.....;(
    Tror det börjar bli dags för mig att inse att han helt enkelt inte är så intresserad. Jävla jävla skit. 
    Men men livet går vidare o tids nog lär även jag hitta någon!
    Ska träffa en kär gammal vän till helgen, så då ska jag iaf se till att få ligga:) Det är inte fy skam:) 

• Anonym (jobbigt)

Nu när jag bestämt mig för att lägga ner nätdejtandet för ett bra tag framöver så funderar jag på vart tusan träffar man killar istället? Någon som har nåt hett tips? Alla utan en jag dejtat av typ 50 har jag ju träffat via nätet...
    Krogen går bort helt, visst där kan utan med lätthet hitta ett ONS men inte det jag är ute efter...
    Brainstorming önskas:) 

• Anonym (jobbigt)
    Glädje58 skrev 2011-09-28 21:09:53 följande:
    Jag tror på att gå ut några stycken singlar tillsammans. I ditt fall ger det killar möjligheten att se dig i verkligheten. Hur du för dig, kroppsspråk, skratt, blickar...

Var bor du? 
    Känner ju inga singlar.... alla i min umgänges krets är ju gifta eller sambos, o de i sin tur känner bara par....
    Så går jag nån gång på hemma fest så är det jag o alla par.... Och att få med dem ut på krogen är i stort sett omöjligt...
  • Anonym (jobbigt)

Idag fick mitt sjävförtroende sig en liten boost:) Var iväg på ett möte där killen flörtade med mig! Eller kanske han inte gjorde men jag tolkade de så. Härligt med en oväntad vardagsflört!

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-09-29 18:16:31 följande:
    Ja, sånt behövs verkligen i vardagen! Vad kul... är det nån som du flörtade/vill flörta tillbaka med då?! Glad
    Jag var bara mitt vanliga charmiga jag:) men kan inte påstå att jag flörtade tillbaks.. Han var mycket trevlig o charmig! En flört med honom hade ju inte vart helt fel:)
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!