Inlägg från: Anonym (jobbigt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jobbigt)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jag kanske har nåt lovande på g:) Ramlade över en kille jag känner till sen förr. Massa att snacka om, trevlig som bara den:) Får väl se om det leder till en dejt, o gör det d så lär vi inte ha några problem att hitta samtalsämnen iaf!
    Vill ju bli kär igen! 

• Anonym (jobbigt)

ja myrling såg lite dragen ut! det är säkert flera här som dejtat samma grabbar, vore rätt kul att se hur åsikterna skiljer sig åt:)

• Anonym (jobbigt)

Då ska jag på dejt om en liten stund då:) Blir promenad i solskenet. Inte alls nervös men har ju sprungit på honom förr via jobbet men det var år o dar sen. Men har ju nåt att prata om iaf. 

• Anonym (jobbigt)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-13 18:12:56 följande:
    Och jag hade det så mysigt på min dejt igår. Han vill ses igen säger han och vill gärna se han igen... 
    Så nu är det bara att göra sitt bästa och se vad tiden har att utvisa Glad 

@jobbigt: Lycka till och uppdatera senare!  
    det var en trevlig dejt o en trevlig kille, men inte mer än så tyvärr....
  • Anonym (jobbigt)

Jag fick mig ett gott skratt idag när jag öppnade min mailbox:) killen skrev: Hej, gilar din press o dina bilder och är övertygad om att du gillar mina, så tänkte vi kunde träffas o ligga med varann! haha
    Öhh, nej!! Men får ta det lite som en komplimang, killen var trots allt tio år yngre, eller så var han bara sugen på en milf.. 

• Anonym (jobbigt)
    Glädje58 skrev 2011-10-15 20:51:00 följande:
    Var det inte bara ett massutskick tror du. Han ville knulla och skulle två tre svara ja så är det ju jättebra. Hur tusan kan du ta det som en komplimang?
    Det kan d säkert ha varit, vad vet jag. Jag tar det med en klackspark, hellre ta det som en komplimang än att bli stött o irriterad. Bättre att se på d positivt än negativt!
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Bored) skrev 2011-10-16 19:44:18 följande:
    Absolut! Och det är precis det jag söker! Däremot kommer jag inte leva i celibat tills dess mitt hjärtas utvalda uppenbarar sig.
    men likaväl som at tjejen är lössläppt o har sex på första dejten så har ju även du det, varför då ha det om du är så seriös? 
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Bored) skrev 2011-10-16 20:43:11 följande:
    Vad är det som du inte förstår i resonemanget "Om det blir sex första dejten blir det inget förhållande"? Det seriösa förhållande jag söker börjar inte med sex och om kvinnan i fråga inte har något emot att rulla i sänghalmen såpass tidigt får hon absolut göra det men då blir det ingen andra dejt.
    känner mest att du verkar ha inställningen att du ser ner på dem som har sex på förstadejten
  • Anonym (jobbigt)
    Anonym (Bored) skrev 2011-10-16 21:12:29 följande:
    Du är medveten om bristen i det uttalandet va (iom att även jag har sex på första dejten)?

Att slicka någon upp i brygga har inget att göra med känsla utan det är endast teknik och målmedvetenhet. Om hjärtat skall vara med krävs det mer än bara nakna kroppar...
    det är en känsla jag får bara, du skrev ju att de som ligger första dejten är lössläppta men det är ju du oxå då. Men om du är ute efter nåt seriöst själv så är det ju bara o se till att inte ligga första dejten? Eller de kanske kastar sig på dig så du inte kan värja dig? Låter som att jag gör värsta påhoppen nu men inte min mening. Försöker bara förstå ditt resonemang. 
  • Anonym (jobbigt)

Varför varför... Har ju äntligen lyckats få den där otroligt fina killen jag dejtat o haft lite kontakt med men som det aldrig leder nån vart med ur huvet. Vad gör han då? jo han tar kontakt igen.... Blir galen, vill an eller vill han inte liksom? kan han inte bara bestämma sig?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!