Inlägg från: starchild81 |Visa alla inlägg
  • starchild81

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Tjo alles hur går det med era dejter?

• starchild81
    Heidi1 skrev 2011-11-29 22:39:28 följande:
    här går det bra fast jag har inte kunat träffa han på en vecka för han är sjuk, så nu får han banne mig bli frisk så jag kan få hångla lite.

Hur går det själv?
    Jag antager att det går bra, har två som jag dejtar och en i reserv.... Haha lät inge bra det där men jag är ärlig iaf skratt hade värsta diskursen med tjejkompisen som ifrågasatte om det var moraliskt att detja två samtidigt?.  Så här sitter jag o funderar på hur jag skall göra =P 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2011-11-29 23:29:55 följande:
    hahaha nä det är inte lätt ibland och veta hur man ska göra ibland.  Hur hade du kännt om en tjej som dejtade dig och samtidigt dejatde en annan kille?
    alltså det  e ju bara dejtande.... Hmm sålänge jag inte vet om det så kommer jag ju inte ha ont av det...... 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2011-11-29 23:49:57 följande:
    nä det man inte vet om har man inte ont av.

Hur många ggr har du träffat dom?
    en har jag träffat tre ggr o en har jag träffat en ggr =) fast det känns inte så bra med ngn av dem... =P  En av dem e sjukt självupptagen o den andra vill typ ha barn inom två år..... jag tänker mer att jag vill ha hus o så nu snart skratt. 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2011-11-30 00:07:57 följande:
    ok. då får du kanske testa reserven istället

Vart vill du ha hus nånstans? Flyttade ifrån ett hus för ett halv år sen, saknar att bo i hus
    Partille Lerum Mölnlycke där i krokarna. Jo det e skönt att bo i hus, eller jag bor i hus ibland vi har ett som står tomt mestadels.... Jag kommer att få ärva det så e jag där o bygger på det, mkt jobb med hus....
    Om jag säger upp min lägenhet som jag har nu kommer jag aldrig att få en likartad... Så ja, jag har stora världsliga problem asg 

Vart hade du hus då? Tungan ute 
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2011-11-30 00:37:40 följande:
    hade hus en mil uranför Hindås utanför ödenäs. Ja det är mycket jobb med ett hus och trädgård. inte lätt det där med lägenhet och så, du får väl hyra ut den först i andrahand för att testa att bo i huset. vart ligger din lägenhet om man får fråga? har precis lyckats få hyra en två nu i andrahand i ett år med start 1/2. helt sjukt hur lägenhetsmarknaden ser ut idag i gbg
    Jooo det e sant jag bor i en 3a på södra vägen =P lägenheten högst upp så jag slipper höra trafiken o vagnarna. jag lär ju inte ha ngra större problem om jag vill hyra ut =) dock e lägenhetsförmedlaren lite bråkig hon tycker att det borde räcka med en tvåa för min del.  Hon tycker att ngn barnfamilj e bättre lämpad att ha min lägenhet men jag vill ha denna själv... *s* 

Men hur länge fick du söka o hålla på innan du fick den lägenheten du har nu? För så svårt kan det la inte vara? eller?

Min son är tre mån och två v.....  
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2011-11-30 01:20:39 följande:
    förstår att du inte vill bli av med den lägenheten.

Just nu bor jag och mina två döttrar inneboende hos min bror på ovanvåningen. sökt lägenhet sen början av juni, men efter som jag har barn så har jag dock valt bort några områden som jag inte vill bo i med barn.

en liten bebis mys pyss
    Jo sant dock känns det skönt att i framtiden kunna välja var i gbg jag vill bo... =) funderar dock på att byta ner mig och flytta till Olivedal.....

Uff hoppas att du snart hittar en lägenhet då, var i gbg vill du bo?  Hur länge till tror du att du måste söka?....
  • starchild81
    Heidi1 skrev 2011-11-30 01:41:34 följande:
    olivedal är ju helt ok också. Jag har fått ett andrahands kontrak på en två på smyketorget, som är ett lugnt ställe. Ska flytta in i den senast 1/2 och får bo i den i ett år. Vet inte riktigt var exakt jag vill bo, bara det är ett lugnt område sen spelar det inte jätte mycket var, dock jobbar jag ute i vätsra gbg och barnen på dagis nära frölundatorg på ett dagis som bådde barnen och jag tycker om
    Aha vet inte riktigt vart det ligger bara att det är vid frölunda. låter ju som värsta gangsters paradice i mina öron... =P Kan bara Lorentsberg/johanneberg till område, dock är det ju slottsskogen som lockar för min del. Mer barnvänligt men men vi får se jag hinner nog o ändra mig eller så får jag bo kvar här i min ensamhet. Eller jag har ju hunden med som ligger bredvid mig på rygg o rycker med tassarna o drömmer om brudar. 

ne nu skall jag nanna kudde, hunden vill säkert ut om 6-7 tim. Ha d gött änna 
  • starchild81
    Glädje58 skrev 2011-11-30 10:20:40 följande:
    Hmmm.... Södra vägen... Jag skriver upp det på min önskelista  Solig

Hon lägenhetsförmelaren, vad hade hon för telefonnummer sa du nu starchild81?
    Ring familjebostäder centrum  731 59 89 och säg att du vill ha en lägenhet på södra vägen och att du eventuellt kan tänka dig heden också men bara om det skulle krisa.

Det är dit jag ringer iaf om det skulle bli fel så blir jag kopplad till fastighetsskötaren.... lycka till håller tummarna för dig
  • starchild81

Duuude ruuuunnnn fooooorest ;)

jesus vilka idioter till tjejer det finns 
    nog för att jag detjat denna bruden men hallå!!!!!
    Var hänger alla normala tjejer? inte e det på nätet iaf.... {#emotions_dlg.djavulsk}

Från: xxxxxx 29  
    Mottaget: 2011-11-30 02:20:21

Ämne: SV:  hmm

vill du göra mif gravid???

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!