Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (för kräsen?) skrev 2011-11-03 22:53:49 följande:
    Sorry, glömde presentera mig själv. Över 30, inga barn, var ca ett år sen jag hade en pojkvän och inte bara dejtade.

Välkommen. Det låter som du har en del att tillföra här i tråden  Solig
  • Glädje58
    Cosan skrev 2011-11-03 22:54:28 följande:
    Värsta öken på dessa nätdejting sidor, förmodar att man bör ha bild, vad är lämpligt att välja för bild? Ska man ge sken av att vara värsta snyggingen så man sminkar upp sig och målar kroppen för att framhäva muskler? Eller är det bättre att köra på något mer neutralt? 

Det blir nog jobbigt att ge sken av något som du inte är. Om du nu inte primärt är ute efter så många dejter som möjligt. Men för att slippa besvikna dejter så är det väl bättre att vara naturlig.
  • Glädje58
    Cosan skrev 2011-11-03 23:01:58 följande:
    Typ en höst bild vid ett träd med vackra färger på löven då Glad Ska man ha mycket eller lite kläder på sig?

Vad är lite kläder för dig när man är ute i naturen? Kalsonger Skrattande
  • Glädje58
    Cosan skrev 2011-11-03 23:04:43 följande:
    Problemet som jag ser det är att jag blir generellt väldigt bra på bild, varför det känns lite jobbigt att lägga upp bild. Sen är man lixom lite mer grå daskig på riktigt. 

Intressant...

Vad är det som blir grådaskigt? Är det färgvalet på kläderna som gör dig blek? Det kan jag uppleva på mig själv. Jag funkar bäst i ett fåtal färger.
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-03 23:06:28 följande:
    jag är tvärtom, ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Jag o kameror är inte de bästa vänner direkt..

Jag är ärlig rakt igenom. Ser lika jävlig ut på både kort och verklighet Glad
  • Glädje58
    Anonym (jobbigt) skrev 2011-11-03 23:11:12 följande:
    buy the way, var bor alla ni singular i tråden?

Nära göteborg, men snart i själva göteborg. Fan va gött  Glad
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-03 23:16:57 följande:
    Godkväll!

Idag har jag haft en produktiv dag. Har hunnit sörja min mamma som dog för ett år sedan idag, slänga på luren åt min dryga syster och gett exet en omgång.

Så nu inväntar jag bara alla drömprinsar som ska komma på sin vita springare och rädda mig. Men de lyser med sin frånvaro. Är det hockey ikväll eller? Eller tornerspel?

Det låter inte som du behöver räddas ...
  • Glädje58
    Lilly11 skrev 2011-11-03 23:22:58 följande:
    Nää...kanske omgivningen som behöver räddas från mig...

Det tror jag inte. Tvärtom, du behöver exponeras så vi kan njuta av ditt trevliga sällskap. Med andra ord, kom ner till göteborg så går vi ut ett gäng. Med målet i sikte att alla ska ha hittat en partner när kvällen är slut...
  • Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-03 23:30:23 följande:
    Det är lugnt!
    Jo, men jag träffar ju flera.. har gått på så många dejter att jag tappat räkningen. Har flera års erfarenhet faktiskt... men kan bara säga suck... var är han med stort H liksom?

Jag tänkte mer på om det går så att man tycker båda är trevliga... hur länge kan man då dubbeldejta.. att träffa båda en gång på en vecka är ju inga problem, det fattar ju jag också och det var inte riktigt det jag menade från början heller.

Okey, jag förstår dig nu. Ja, det där är ju inte så trevligt efter man har setts två tre gånger. Vill man fortsätta parallelt får man nog försöka hålla det lite mer vänskapligt, men då faller idén litegrann med dejting.
  • Glädje58
    Cosan skrev 2011-11-03 23:30:48 följande:
    En fluga och solbrillor Cool

Vifta bort flugan och behåll brillorna  Skrattande
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!