Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Men ja då lär vi väl vara på samma bolag :-P finns väl inte så mycket att välja på i Östergötland haha
Men ja då lär vi väl vara på samma bolag :-P finns väl inte så mycket att välja på i Östergötland haha
Sorry men senaste veckan har tagit skitsvårt på mig och jag är i en depperiod, katten, osäkerheten på jobbet, med J, kompisen som är svårt sjuk, mormor med cancer. Och axeln, nu är smärtstillande tabletterna slut hur ska jag klara morgondagen liksom? Förlåt för gnället ![]()
Jag är bipolär i grunden och har väl lite lättare att hamna lite djupare nere med tyvärr, har inte fått ta medicinen på länge pga sjukdom så jag är extra känslig nu bara det går över, men så det kanske förklarar de snabba humörväxlingarna och plötsligt impulsivitet. Tack för att du finns där, jag kanske behöver dig på Skype sen ![]()
Tack, ser inte fram alls mot att träffa J ikväll. Är på så fruktansvärt dåligt humör. Men men jag kan ju inte ställa in en timme innan.
Verkar? Alltså han är Fucking 39 år och borde vara smartare än min dammråtta i hörnet men nä, jävla pucko. Allt detta för att jag sa nej till hans jävla cv idag? Seriöst?
Hey såg ditt inlägg nu. Har inte ditt nummer i nya mobilen..
Men fan jag klickar ju på att inte vara anonym.
Det skiter jag i! Han undrade om jag var sur, ja vad tror han? Morr killar är inte högt på skalan idag
Ja nyss släppte han ut fågelfan också så hon bet av mig en bit av fingret, blod överallt. Haha fan seriöst den här veckan..