Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-04-10 12:05:48 följande:
    Intressant att somliga tror att man kan kontrollera sina känslor haha... Hade ju varit praktiskt. Man kan välja hur man hanterar dem och vad man gör med dem med, men kontrollera herrejisses...  Klarar man det har man nog nån jävla bokstavskombination iaf.... Skrattande Hade ju varit rätt smidig men inte lika kul...

Lämnar er i några timmar, det återstår att se om det går att läsa ikapp eller ej. Funderar dock mest på när jag kan ordna barnvakt så jag kan träffa min dejt igen, I´m happy! Solig

Är inte att kontrollera sin reaktion på känslorna i princip samma sak som att kontrollera sina känslor? Effekten blir densamma.

Ta det lugnt med dejten bara, du har en tendens att bli känslomässigt labil
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-10 12:15:41 följande:
     Nja, det hålller jag inte riktigt med om, men tror jag förstår på ett ungefär hur du tänker. Och effekten blir inte densamma, belive me...

Jag, känslomässigt labil? Haha... Hehe... Men jag har väl haft några år på mig att hantera just det. Skrattande Går oftast relativt bra Flört Haha... Jag är van, med mr dejt hade oväntad effekt. Väldigt oväntad, I like!  

Tja, alla är vi olika.

"Relativt" är kodordet.. Lycka till i vilket fall som. Och bli inte känslomässigt labil!
  • Smecker
    Anonym (cocacola) skrev 2012-04-10 12:23:50 följande:
    Japp, och tur är väl det. För tråkigt vore det annars.

Hehe... allt är relativt. Flört

Men tack! Skrattande Känner mig relativt olabil för tillfället och inte ett jävla dugg labil i närheten av honom, inte ett dugg - helt otroligt! Fantastisk pojke det där ha,ha...  
    Se där, det går framåt..!
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 13:12:06 följande:
    Ja det är lättsamt där,bara det att jag inte hittar något intressant i min region. Skrämde ju iväg en som eg var ganska intressant Flört. Men de va väl lika bra de då!

Inga spydiga kommentarer nu om att det va väl förståeligt att han blev skrämd! Tack!{#emotions_dlg.djavulsk}
    Du säger det så bra själv, kommentarer är överflödiga Drömmer
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 13:16:12 följande:
    Dumma dej    Flört(kunde inte låta bli va;))
    Varför skulle jag låta bli? Vidöppet mål
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-10 13:22:29 följande:
    Damp ner ett fint litet mail: du är änna läcker va!
    Åhh, där fick han mig på fall. Haha 
    Ja det hade fan funkat på mig, och då är jag ändå inte lagd åt det hållet.. Skrattande
  • Smecker
    Anonym (Vågade) skrev 2012-04-10 13:36:02 följande:
    Så det är mitt tips till er! Våga!

Man överlever att få nobben och du får inte alltid nobben. Tänk på alla killar som du själv har nobbat!!
    Ooohh.. daring..

För övrigt håller jag med i sak.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 14:16:45 följande:
    Ni vet att det är en överhängande risk att träffa på psykopater när det börjar röra sig om chefer? :P (Visserligen bara runt 5% eller så) men ändå hehe

Det gäller projektledare och teamledare och liknande typer med.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 14:25:34 följande:
    Ja "Chef" brukar normalt innefatta någon form av ledarskap, Men tack för påvisningen Cpt. Obvious :)

Så chef, teamledare och projektledare är samma sak? Helt bortsett från att samtliga attraherar psykopater alltså.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 14:42:23 följande:
    Chef är ett samlingsnamn för bestämmande positioner, Teamledare och Projektledare är två exempel på sådana. Det behöver inte stå "Chef" i namnet för att du ska ha en ledarroll.

Och du har missförstått det hela, Chefs roller attraherar inte psykopater- Det är snarare ett resultat av att man inte har något samvete och kliver över lik som gör att man når chefspositioner.  

Jag förstår. Ja du verkar ju vara insatt i det där med chefer och psykopater, takes one to know one? Man kan nästan tro att du själv har varit teamledare.
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!