Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
FredrikCA skrev 2012-04-10 14:53:50 följande:
Ja man kan nästan tro att du får sidinformation från någonstans. Ivilketfall som helst har du inget vettigare att göra än onödiga påhopp hela tiden är det inte bättre du slutar skriva? Du har som sagt ingen respekt i mina ögon och jag överväger att faktiskt ignorera dig igen. Jag beslutade att försöka ge dig en chans igen om du skärpt dig sedan sist men tydligen så har du behovet av att försöka göra dig själv större och bättre än andra. Sedan ställer du rena idiot frågor som vilken högstadie elev som helst vet- Som vad chef innebär.
Onödiga?! Det är fullständigt nödvändiga påhopp, tackar som frågar.
Respekt i dina ögon är ingenting jag eftersträvar, det är inget självändamål. Respekt, som du så nogsamt påpekade tidigare, är något man förtjänar. Där har du misslyckats kapitalt. Och vad du tycker om mig är värt mindre än hushållsavfallet jag slängde i morse, den soppåsen, med innehåll, blir åtminstone fjärrvärme. Vad gäller göra mig större och bättre än alla andra så ligger du några kilometer före, och högre upp i det blå, herr Smartare-Än-99%-Av-Jordens-Befolkning-Och-Superattraktivt-Jobb-Samt-Otroligt-Fina-Personliga-Egenskaper-Och-Extremt-Ödmjuk.
Förresten, om man nu är så otroligt intelligent som du är, hur kommer det sig att man låter sig utnyttjas kämslomässigt i så många år? Det låter inte riktigt intelligent.. snarare urbota korkat, om jag skall vara ärlig. Och det skall jag ju, vi är ju oss själva, eller hur?