Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

FredrikCA skrev 2012-04-10 14:53:50 följande:
    Ja man kan nästan tro att du får sidinformation från någonstans. Ivilketfall som helst har du inget vettigare att göra än onödiga påhopp hela tiden är det inte bättre du slutar skriva? Du har som sagt ingen respekt i mina ögon och jag överväger att faktiskt ignorera dig igen. Jag beslutade att försöka ge dig en chans igen om du skärpt dig sedan sist men tydligen så har du behovet av att försöka göra dig själv större och bättre än andra.

Sedan ställer du rena idiot frågor som vilken högstadie elev som helst vet- Som vad chef innebär. 

Onödiga?! Det är fullständigt nödvändiga påhopp, tackar som frågar.

Respekt i dina ögon är ingenting jag eftersträvar, det är inget självändamål. Respekt, som du så nogsamt påpekade tidigare, är något man förtjänar. Där har du misslyckats kapitalt. Och vad du tycker om mig är värt mindre än hushållsavfallet jag slängde i morse, den soppåsen, med innehåll, blir åtminstone fjärrvärme. Vad gäller göra mig större och bättre än alla andra så ligger du några kilometer före, och högre upp i det blå, herr Smartare-Än-99%-Av-Jordens-Befolkning-Och-Superattraktivt-Jobb-Samt-Otroligt-Fina-Personliga-Egenskaper-Och-Extremt-Ödmjuk.

Förresten, om man nu är så otroligt intelligent som du är, hur kommer det sig att man låter sig utnyttjas kämslomässigt i så många år? Det låter inte riktigt intelligent.. snarare urbota korkat, om jag skall vara ärlig. Och det skall jag ju, vi är ju oss själva, eller hur?
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:11:31 följande:
    Vad bra då har vi samma åsikter om varandra och jag kommer ignorera dig fint framöver.

Det är lätt att kräva respekt utan att förtjäna någon själv. Du har uppenbarligen problem att svara på raka frågor med. Fast din intelligens och dina stackars små känslor kanske är ett känsligt ämne? Pun intended.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-10 15:18:17 följande:
    Jag känner att det är mycket kärlek i tråden idag...

Heidi1 skrev 2012-04-10 15:19:12 följande:
    Vist är det, det bara regnar kärlek över tråden

• Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:29:40 följande:
    Men ja jag kan lämna tråden igen om det är så att ni tycker det är jobbigt jag är här.

Men jag lämnar definitivt inte för att en misslyckad småbarns pappa med en mentalitet av en 5 åring får raseriutbrott, Han är precis lika misslyckad som alla andra här- Vi är alla här för vi inte lyckats hitta kärleken. 

Look who's talking, herr Känslomässigt Utnyttjad I Flera År. För du är inte singel va? Skillnaden mellan dig och mig är att jag har två underbara pojkar som resultat från mitt 8-åriga äktenskap. Vad har du, som inte ens fick knulla medan du trånade och kastade bort åren?
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-10 15:35:55 följande:
    Bara så ni vet så har jag en rebound dejt på g, ingen mening med att ligga på latsidan

Nu känner jag igen dig!
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:36:18 följande:
    Nej men du känner ju uppenbarligen mig tillräckligt för att säga att jag är omogen utan att ha någon som helst fakta att basera det på.

Om jag köpt en Ferrari och skriver att jag har en Ferrari är jag omogen då?

Om jag tagit SM Silver i simmning och skriver detta är jag omogen då?

Det mest tragiska är att du inte inser hur fruktansvärt inskränkt du är, Det stinker jantelag om flera st här. 

Em Ferarri och ett SM-silver kan du visa upp. Att du är intelligentare än 99% av jordens befolkning har du hittills inte visat något som helst bevis för. Att du är en skitstövel större än 99% av jordens befolkning däremot. Grattis till guldmedaljen.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-10 15:44:19 följande:
    Jag har ett tioårigt förhållande bakom mig och ett par korta romanser. Jag ångrar inte för en sekund att jag valde att dela så många år med honom och är definitivt inte bitter. Allt man gör formar en och man väljer själv att dra lärdom av det förflutna, och att våga igen

What she said.
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-10 15:50:58 följande:
    Jag är en typsik medelmåtta enligt såna tester. 

Men jag tycker att jag är svinsmart, det måste ju räknas det med

Det är lite som när folk säger att man måste vara intelligent för att läsa till läkare. En väldigt intelligent kompis, tillika ortopedkirurg, hävdar att det är skitsnack, man behöver bara vara bra på att lära sig saker utantill. Så jag tror benhårt på att du ÄR intelligent, oavsett vad såna tester visar, eftersom många sådana tester kan man öva sig till bra resultat på om man övar på mönsterigenkänning.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 15:55:14 följande:
    Så är det, Jag ångrar bittert jag lade många år på någon som egentligen inte hade samma avsikt som jag. Jag har lärt mig något också, Men för detta får man diagnoser av expert doktorer på detta forum i form av "Aspergers" eller någon annan bokstavskombination. Doktorn är dessutom insatt i exakt hur mina känslor och mina tankar fungerar utifrån att analyserat några inlägg- Doktorn förstår heller inte när jag skämtar, Vilket naturligtvis är mitt fel då skämt ska vara taggade med och ämtstop>. 

Doktorn jämför mig med sitt privatliv och tycker att jag är riktigt misslyckad för jag inte producerat någon avkomma medans doktorn har rätt att jag i tre år väntade på att få någon som helst fysiskbekräftelse så har doktorn helt fel om att jag skulle haft några barn idag. Jag känner mig inte redo att sätta några barn till världen ännu. Jag har frikort så jag hoppas Doktorn inte skickar någon faktura. 

Ja se denna ungdomliga naivitet. Återkom när du har RIKTIG livserfarenhet.
  • Smecker
    infinite78 skrev 2012-04-10 15:56:21 följande:
    Måste ha stort tålamod tror jag :)

Du anar inte
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!