FredrikCA skrev 2012-04-10 16:21:46 följande:
Sigh, Sista inlägget jag går med på den här cirkusen nu.
Nej Smecker jag har inte höga tankar om mig själv, Du har tydligen inte förstått det att jag jobbar som fan på mitt självförtroende; Sen sitter det svin som du som gör allt för att riva ner det.
Men faktum är att om jag skulle tycka jag lyckats när jag retat upp dig, Så har jag fatalt misslyckats med mig själv jag har inte ens försökt. Jag har enbart försökt att få dig att inse hur djävla barnslig du är, Du sitter och predikar som om du vore någon livsprofet och ett föredömme, Du har din egna lilla hejarklack. Men jag har insett att den som faktiskt har lägst självförtroende och den sämsta tänkbara livet här är ingen annan än du.
Sedan om du bryr dig vad jag tycker eller inte behöver jag inte veta, Jag behöver inte veta något om vad du tycker om mig- Det stör bara övriga och mig med massa irrelevant skräp som jag hittils lockats med att svara på.
Du har lika bra kontroll över dina känslor som SMHI kan förutspå vädret ett halvår framåt- Du bevisar det om och om igen att du är en mentalt svag person. Snälla bespara mig detta ifortsättningen. Jag kommer inte haka på några fler dagisnivå diskussioner nu vare sig från dig eller någon från din supporterklubb.
Efterhandskonstruktioner. Men det är okej, du får absolut cred för att du jobbar på självförtroendet. Lika lite som jag kan förstå hur du är funtad, lika lite känner du mig, så försök undvika amatörmässiga analyser. Det ger dig bara en helt felaktig utgångspunkt och gagnar ingen. Vem jag är, vad jag är och vilken funtion jag fyller i den här tråden kan du alltid lära dig. Om du nu alls är intresserad, vill säga. Men det tar lite längre tid än två dagars pajkastning.
Peace?