Inlägg från: Smecker |Visa alla inlägg
  • Smecker

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Niklas2k skrev 2012-04-10 15:59:18 följande:
    Wtf. Skärp er nu. Så jävla tråkigt att läsa.

Vi är snart klara, någon var på väg ut ur tråden. Legacy har popcorn om du vill ha.
    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Smecker
    takida skrev 2012-04-10 16:00:44 följande:
    Tänk att det där är en bra komplimang till mig, att kalla mig intelligent kommer man bra mycket längre på än att kalla mig snygg och vacker!

Om fler killar skulle köra med det på dejtsidorna så hade de fått fler svar av mig iaf

Tack!

Äsch, just stating the bleeding obvious
  • Smecker
    Niklas2k skrev 2012-04-10 16:02:11 följande:
    Popcorn fastnar så irriterande i tänderna tycker jag. Finns det inget annat?

Inte just nu, skall köpa chips imorgon till ungarna tänkte jag.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 16:02:01 följande:
    Är det vad denna trådhandlar om? Att ha livserfarenhet? Jag trodde man fick livserfarenhet av att vilja vidare utvecklas i livet och ta nästa steg, Men det är visst ett moment 22.

Man måste sitta hemma med två ungar och dra i petternicklas för att ha livserfarenhet.

Man måste bete sig som ett arrogant drygts svin mot personer man inte känner för att ha livserfarenhet.

Man måste bete sig patetiskt och omoget så man kan demonstrera att man definitivt inte är bitter och demonstrera sin livserfarenhet på det sättet.

Som sagt jag har stött på mognare personer när jag hälsat på morsan på hennes jobb (dagis) 

Eller så kan man kalla alla i tråden för misslyckade och bittra som fortfarande är singlar. Det funkar det med. Moget var ordet.
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 16:10:53 följande:
    Måste applådera dig över hur väl du kan styra över dina känslor iallafall, Imponerande; Att du låter en "liten ungdom utan livserfarenhet" reta upp dig så mycket =)

Reta upp mig? Du har verkligen höga tankar om dig själv. Det finns endast en person på Familjeliv som har förmågan att reta upp mig, och det verkligen inte du.
  • Smecker
    Legacy skrev 2012-04-10 16:12:39 följande:
    Ämen nu ger vi oss, allihopa. Det är ju bara kasta sand i ögonen i sandlådenivån nu. Ingen här kan rimligen veta vad den andre har för erfarenheter och varit med om i livet om ni inte levt ihop sammansvetsade sen födseln eller något.

Så cut it - en viss nivå av smädelser kan vara underhållande men nu känns det som vi gick över gränsen ganska rejält. Jag talar i någon form av "vi" här så kan den som vill vara med där och den som vill stå utanför och blänga på elaka mig som inte vill leka den här leken längre. Okaj? 

Tråkmåns
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 16:19:42 följande:
    oj Here is hotter than hell.....

Jaja nu har jag lackat backspeglar,köpt blinkersglas,bytt sommardäck...Jag är bra

Förresten,jag har papper på att jag är intelligentare än genomsnittet, men jag tvivlar 

Det var något jag skulle kommentera men nu har jag glömt det.

dags tror jag.

Åh.. öppet mål.. stå emot.. stå emot.. stå emot.. jag kan om jag vill..
  • Smecker
    FredrikCA skrev 2012-04-10 16:21:46 följande:
    Sigh, Sista inlägget jag går med på den här cirkusen nu.

Nej Smecker jag har inte höga tankar om mig själv, Du har tydligen inte förstått det att jag jobbar som fan på mitt självförtroende; Sen sitter det svin som du som gör allt för att riva ner det.

Men faktum är att om jag skulle tycka jag lyckats när jag retat upp dig, Så har jag fatalt misslyckats med mig själv jag har inte ens försökt. Jag har enbart försökt att få dig att inse hur djävla barnslig du är, Du sitter och predikar som om du vore någon livsprofet och ett föredömme, Du har din egna lilla hejarklack. Men jag har insett att den som faktiskt har lägst självförtroende och den sämsta tänkbara livet här är ingen annan än du. 

Sedan om du bryr dig vad jag tycker eller inte behöver jag inte veta, Jag behöver inte veta något om vad du tycker om mig- Det stör bara övriga och mig med massa irrelevant skräp som jag hittils lockats med att svara på.

Du har lika bra kontroll över dina känslor som SMHI kan förutspå vädret ett halvår framåt- Du bevisar det om och om igen att du är en mentalt svag person. Snälla bespara mig detta ifortsättningen. Jag kommer inte haka på några fler dagisnivå diskussioner nu vare sig från dig eller någon från din supporterklubb. 

Efterhandskonstruktioner. Men det är okej, du får absolut cred för att du jobbar på självförtroendet. Lika lite som jag kan förstå hur du är funtad, lika lite känner du mig, så försök undvika amatörmässiga analyser. Det ger dig bara en helt felaktig utgångspunkt och gagnar ingen. Vem jag är, vad jag är och vilken funtion jag fyller i den här tråden kan du alltid lära dig. Om du nu alls är intresserad, vill säga. Men det tar lite längre tid än två dagars pajkastning.

Peace?
  • Smecker
    Anonym (pannkaksdejt) skrev 2012-04-10 16:24:29 följande:
    Jag kan svara åt dig Smecker.......Jag tvivlar också HAHA

Sådärja skönt nu eller fick du inte njuta av orgasmen

Bra fråga.. var det lika skönt för mig som det var för dig?
  • Smecker
    FjärilVingad73 skrev 2012-04-10 16:33:01 följande:
    Gudars, planerar en tripp till Götet kring Valborg, ska på bröllop. Att hitta bra och billiga flygtider är ju ett äventyr i sig...

Tåg
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!