Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Opcode skrev 2012-07-08 00:06:39 följande:
    Haha, det är min syster också, ironiskt. .. 

Kan berätta att min syster skulle göra ett glas saft. Hon blandade till det och smakade av den. Det visade sig att den var för svag. Vad gjorde hon tror du?...

Hällde ut allihopa och blandade till ett nytt glas Foten i munnen
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-08 00:19:32 följande:
    Åh vilken tok, när det bara räcker med att hälla ut lite av vattnet ;) Hahaha

Precis, eller ta dubbelt så många sugrör Skrattande
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-08 00:22:01 följande:
    Förövrigt jag undrar om min patent ansökan går igenom :)

patient ansökan menar du?
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-07-08 00:48:49 följande:

Genom sig själv känner man andra?

Det är väl bara att läsa den här tråden så ser man att det händer titt som tätt.
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-08 00:22:01 följande:
    Förövrigt jag undrar om min patent ansökan går igenom :)

Det här låter spännande, hoppas du vill berätta mer när det kommer ut på marknaden.
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-08 00:53:44 följande:
    ...Så nu har jag varit allvarlig och något troligtvis uppfattats som skrytsam, jag kan backa upp dom saker jag gjort privat, övriga saker får man ta mitt ord för eller få veta först när man är anställd av samma företag.

Jag uppfattar dig inte som skrytsam i alla fall Glad
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-08 00:58:51 följande:
    Så nu har jag "skrutit" klart, du kanske skämtade, Jag trodde bara samtliga i tråden börjat förstå hur jag fungerade nu.

Glädje58 skrev 2012-07-08 00:31:17 följande:

patient ansökan menar du?
    Var det det här du syftade på?
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-08 01:05:33 följande:
    Ja, fast det var kanske ett skämt. 

Klart att det var ett skämt, det var bara att lägga till en bokstav så blev det så totalt annorlunda. Ber om ursäkt för det Skäms
  • Glädje58
    Smecker skrev 2012-07-08 01:06:20 följande:

Du drar väldigt långtgående slutsatser med tanke på det bristfälliga underlaget. Särskilt när du talar om "de flesta killar", för jag tänker vara så djärv att jag förutsätter att du inte känner de flesta killar. Eller för den delen vad de drömmer om och längtar efter.

Ja, jag antar att det är unikt för mig att dra slutsatser från det som händer runt mig, men sån är jag.

Min uppfattning är att det har ändrats sig väldigt mycket på 15-20 år. Från det att man mer var intresserad av en relation som varade, till nu, där det är en köttmarknad. Många är vilsna och vet inte vad tusan man söker egentligen. Med datorns hjälp så är det så lätt att få upp volymen när det gäller att träffa en dejt.

Jag har från nära håll sett och hört hur dagsordningen går. Skicka bilder på dig i trosorna eller dra. Vi kan väl träffas i kväll för lite mys. bla bla bla...

Och så alla trådar där kvinnor undrar hur de ska tolka killarnas meddelanden...

• Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-08 01:12:20 följande:
    Ingen fara, jag blev osäker bara eftersom det inte var någon smile eller dyl i inlägget. Du behöver inte be om ursäkt, jag har som sagt en tendens att spela dum osv. Du är dock en person som jag ser upp till på många sätt och därför kändes det nödvändigt att inta försvars pose. 

Det har jag märkt flera gånger nu senaste tiden, att man inte får glömma smileys. Det kan lätt bli så fel
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!