Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
...Är du säker på att dagordningen du ser är representativ för hela samhället? Jag t ex känner inte alls igen det du beskriver. Men du kanske menar att jag har fel?
Samhället förändras, och vi med det. Köttmarknad må det vara, men fortfarande är majoriteten ute efter något seriöst och varaktigt.
Självklart är det inte representativt för hela samhället. Jag beskriver hur jag upplever det i min miljö, min värld. Du och jag lever troligtvis i olika miljöer, det är kanske 15-20 är mellan oss, så varför skulle vi ha samma omgivning. Så nej, jag menar inte att du har fel.
De som ägnar sig åt köttmarknad, de som kanske har en två tre nya tjejer varje vecka. Det är väl klart att de kommer märkas rätt så markant. Det är många kvinnor som "drabbas" av dem. En kille som söker ett seriöst förhållande och inte letar på nätet kommer kanske inte i kontakt med så många kvinnor under ett år, men en player som vill dra över så mycket det går lämnar ju rätt så många spår efter sig.
Själv fick jag ett totalt bryt i torsdags kväll. Till slut blir det för mycket och man bara ligger där på golvet, eller soffan i mitt fall. Men jag är på väg upp igen...