Inlägg från: Glädje58 |Visa alla inlägg
  • Glädje58

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

I dag har jag sålt ännu en sak som fanns kvar från senaste relationen. En märklig känsla när man säljer sakerna. Man ser verkligen hur relationen plockas ner fysiskt, bit för bit...

• Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-04 20:31:01 följande:
    Nåja, jag har gjort en liten cover på Porcupine Tree's "Collapse Light into Earth" iallafall för att sätta dom sista neuronerna i arbete.

www.sendspace.com/file/xrblq8 
    Kul sammanträffande... jag ska hälsa på mitt ex från 80-talet i morgon och hon är helt galen i Porcupine Tree
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-04 20:39:25 följande:
    ...vilka idioter dom flesta tjejer är,...
    Extra positiv i dag? Tungan ute
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-04 20:48:10 följande:
    Japp, har ju trappat upp på mina lyckopiller ;) Haha 
    Du vet att det är stolpiller?
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-04 20:52:48 följande:
    Nej jag har sluppit stolpiller än så länge =) Haha

Glädje du gör verkligen vad ditt namn antyder, All lycka till dig i nätdjungeln :) 
    Jag håller inte på med nätdejting, blir bara deprimerad av det. Så varför utsätta sig för sånt. Jag väljer att göra något annat som ger mig glädje
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-04 21:06:54 följande:
    Nåja, Innan sommaren är slut så hoppas jag funnit min kärlek :)
    Men för helvete, skärp dig. Sätt inte upp sådana mål. Det kommer när det kommer
  • Glädje58
    Midori skrev 2012-07-04 23:49:21 följande:
    ...Jag ville aldrig och menade aldrig att göra folk oroliga...
    Men va fan, orolig får man väl bli. Jag är inte insatt i vad som har hänt dig och den du pratar om, men det kommer kännas lite tomt utan dig ska du veta.

Hoppas det går bra för dig och jag hoppas även att du kommer tillbaka

kram  Solig 

ps, jag vet att du kommer tillbaka...  
  • Glädje58
    Opcode skrev 2012-07-06 21:54:41 följande:
    Nåja... Hur fungerar detta som presentations bild då tro? (Nu är bara problemet att jag råkade tydligen ta detta i miniformat, men som koncept tänkte jag mest)

Bra, men hade varit ännu bättre i bara kalsongerna och en vinöppnare i ena handen Glad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!