Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Hej här flirtas det ser jag

Bara jag som får väldans massa vårkänslor av det fina vädret? Som om det inte var illa nog som det var liksom

• Vanilla ice queen

Tror även att det är många som läser tråden utan att skriva. Har fått några inbox av folk som verkar läst men som inte skrivit i tråden. Det ökar ju oddsen ytterligare att folk träffas med trådens hjälp

• Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-02-26 12:47:30 följande:
    Hur många bröllop har ni varit på?

Själv har jag varit på fyra 
    Samma här inkluderat mitt eget
  • Vanilla ice queen
    Night sky skrev 2012-02-26 12:51:21 följande:
    Jag tycker det är mycket bättre utdelning på Hp än här jag...
    Hahaha ja, HP är galet fy 17. Värre utdelning där än kl 02 på krogen...
  • Vanilla ice queen
    Jonazid skrev 2012-02-26 12:58:22 följande:
    HP är lätt om man vill. Men ja skriver hellre allt ja ogillar hos damer så då skrämmer bort deflesta.  Alla säljer sig själva och det är bs.
    Vad får du ut av det då?
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-02-26 13:18:27 följande:
    Jag var ute på en härlig promenad. Riktigt skönt att få komma ut i solen. Var helt underbart nere vid vattnet. Doftade lite saltvatten, tång och klippor Glad
    Åh låter mysigt=))
  • Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-02-26 13:44:02 följande:
    Åh, tänk man jag fick träffa en massa och ligga runt  Drömmer
    Jepp, "spontan sovaöverdate" är underskattat
  • Vanilla ice queen

Det jag tycker är lite trist med nätdating är att alla verkar vara ute efter seriösa förhållande som de vill ska sluta i äktenskap och barn. Jag känner mig väldigt färdig med barn och giftemål gör jag helst inte om.  Nu tänkte jag gå på date nästa söndag men killen frågade då om jag skulle kunna tänka mig ett barn till i framtiden om killen verkligen ville. Det kan man ju inte svara på men skulle aldrig ge mig in i en relation och ha gett någon den förhoppningen för som det känns så är jag helt klar med barn. Så jag hoppar nog över den daten. Jag letar liksom inte efter massa engångsligg heller utan någon som har ett eget liv som man kan umgås och mysa med men som inte nödvändigtvis behöver de tre V,na. Är jag på fel datingsida kanske?

• Vanilla ice queen
    Glädje58 skrev 2012-02-26 13:56:50 följande:
    Har du fyllt i att du inte vill ha fler barn?
    Jepp, men det verkar inte som folk läser så långt...
  • Vanilla ice queen
    NatalieH skrev 2012-02-26 13:58:35 följande:
    Tycker du ska säga att du inte vet men som det känns nu så nej. Om han fortfarande vill så kan du väl ge jhan en chans ändå?
    Ja, men han vill ju ha barn så det är kört. Men det gör inget

Hahaha jag och min syster ska ha killknytkalas dag Vi kom på det igår. Vi ska ha fest och tänkte lite diskret även bjuda in några snyggingar från våra jobb och be våra tjejkompisar göra det samma. Man går ju inte gärna ut med sina kolegor men vi kan ju lätt gå ut med varandras kolegor. Smart va!!!
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!