Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Hej här flirtas det ser jag
Bara jag som får väldans massa vårkänslor av det fina vädret? Som om det inte var illa nog som det var liksom
Hej här flirtas det ser jag
Bara jag som får väldans massa vårkänslor av det fina vädret? Som om det inte var illa nog som det var liksom
Tror även att det är många som läser tråden utan att skriva. Har fått några inbox av folk som verkar läst men som inte skrivit i tråden. Det ökar ju oddsen ytterligare att folk träffas med trådens hjälp

Det jag tycker är lite trist med nätdating är att alla verkar vara ute efter seriösa förhållande som de vill ska sluta i äktenskap och barn. Jag känner mig väldigt färdig med barn och giftemål gör jag helst inte om. Nu tänkte jag gå på date nästa söndag men killen frågade då om jag skulle kunna tänka mig ett barn till i framtiden om killen verkligen ville. Det kan man ju inte svara på men skulle aldrig ge mig in i en relation och ha gett någon den förhoppningen för som det känns så är jag helt klar med barn. Så jag hoppar nog över den daten. Jag letar liksom inte efter massa engångsligg heller utan någon som har ett eget liv som man kan umgås och mysa med men som inte nödvändigtvis behöver de tre V,na. Är jag på fel datingsida kanske?