Inlägg från: Vanilla ice queen |Visa alla inlägg
  • Vanilla ice queen

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Madida: Hahaha fast den här tjejen är ful på riktigt. Hon lär ha en insida av guld för att kompencera och min insida är uppenbarligen riktigt hemsk iom att jag komenterar hennes utseende. Det är ju faktigst honom jag är sur på... Faktum är att jag inte brukar falla för jättesnygga killar så utseendet spelar inte så stor roll...

• Vanilla ice queen
    Madida skrev 2012-02-16 20:38:23 följande:
    Haha

Tjejen jag pratar om är inte jätteful. Men hon är inte attraktiv. Sminkar sig som en polsk hora, utstående öron och ögon som sitter för tätt. 

Hahaha polsk hora! Lol! Den här tjejen är min raka motsats (och då menar jag inte att jag är supersnygg) men hon är superkort, har dålig hy, smink vet jag inte om hon öht vet existerar... kort risigt råttfärgat hår, sneda missfärgade tänder och ser ut att vara över 40 fast jag tror hon är typ 35... Well hon är säkert jätte trevlig så hoppas att de blir jätte jätte lyckliga *surar*.
  • Vanilla ice queen
    Cosan skrev 2012-02-16 20:51:39 följande:
    Hej på er,

Verkar tyvärr som man efter några veckors dejtande får krypa tillbaka hit.

Allt gick på i fin takt, så plötsligt igår avslöjar dejten att den inte gillar att kyssas????????????????? Men tjena mittbena, vi har hånglat och kyssts som satan???

Nåja, jag tror inte att jag fixar att vara tillsammans med någon som inte gillar att kyssas även om mycket annat kändes riktigt bra 

What?! Det var det skummaste jag hört. Inte gilla att kyssas...
  • Vanilla ice queen

s07: Tack Hela situationen blev så fel efter att jag kom hem från daten för en månad sen och freakade ut över alla känslor. Trodde han såg det här med att vara vänner på samma sätt som mig. Att avakta och se efter att vi kunnat ses lite mer. Jag menade ju inte att vi skulle bli polare och strunta i allt. Jaja, han kanske hade gått tillbaka till henne i vilket fall som helst.

• Vanilla ice queen
    NatalieH skrev 2012-02-16 23:18:28 följande:
    Ja vi får se hur jag mår när det närmar sej

Grattis om du inte börjat krisa Jag har 30årskrisat sedan jag fyllde 28år Jättejobbigt! 6mån kvar som 20 någonting... Blää jag är jättelarvig med detta!
  • Vanilla ice queen

Kasperina: Personligen brukar jag gilla att inboxa/maila lite innan man ses för att få en aning om personen verkar vettig och intressant öht (finns förvånansvärt många puckon). Sen när man pratat lite kan det vara läge att ses. Detta är hur jag gör. Finns säker många olika sätt Vilken sida använder du? Välkommen föresten

• Vanilla ice queen
    Anonym (cocacola) skrev 2012-02-21 11:29:08 följande:
    Tack underbara ni för peppningen, för jag blev nog lite dyster iaf... 

Inte över just honom men läget i allmänhet. Hur många letar efter en 3-barnsmamma lixom?  

Många!!! Jag har 3barn och jag har inte stött på några som helst problem ang att jag har barn.

Det blev en " spontan sovaöverdate" i lördags hahaha kändes lite lagomt för mig så där för att komma över mumin
  • Vanilla ice queen

Cocacola: Jag inboxar med flertalet killar på match och blir frågad om dater och är väldigt öppen med att jag har 3små döttrar. Ibgen har sagt något negativt eller velat avsluta kontakten pga dem.

Mumin är en kille jag dateade som bor i helsingfors. När det blev för mycjet känslor så bröt jag pga avståndet. Efter ett tag ville han ändå att vi skulle vara vänner och jag hoppades nog på mer. Nu fick jag nyligen veta att han börjat träffa sitt ex igen vilket kändes hårt Spontan sova överdate var ett finare ord för ett ONS

• Vanilla ice queen

Niklas: Det låter också skumt tycker jag. Mitt ex (också trebarnsfar givetvis) får massor med kontakter på datingsidan han är med. Riktigt söta tjejer som verkar seriösa! Har hjälpt honom att formulera sig i mail så inget han hittar på heller. Konstigt att det är så olika...

Cocacola: Är du nyseparerad/nyskiljd?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!