Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Anonym: Nä jag skulle inte rensa bort killar pga hudfärg. Klädstil, vindögdhet, manboobs och så absolut men inte hudfärg. Min exmake är förövrigt från indien så jag kanske inte är den bäste att svara...
Anonym: Nä jag skulle inte rensa bort killar pga hudfärg. Klädstil, vindögdhet, manboobs och så absolut men inte hudfärg. Min exmake är förövrigt från indien så jag kanske inte är den bäste att svara...
Takida :Japp det blir man! Är likadan...
Night sky: Ge killen en chans! Han kanske är värsta gosenallen i badboy skal
Jag gillar kostymnissar
Takida: Mumin hade kostym
[quote=63779240][quote-nick]Smecker skrev 2012-03-01 00:31:16 följande:[/quote-nick][/quote]
Fast det där såg ju inte helt fel ut...
Mitt senaste inlägg var en komentar till bilden... Gick inte att citera.
Cocacola: Vet helt ärligt inte om jag är så där jätteintresserad längre. Vi hade väldigt mycket atraktion när vi sågs och så men efter det här känner jag mig ganska åtsidosatt. Jag menar har man utalat känslor går man ju inte raka spåret till sitt ex. Däremot har vi även väldigt roligt när vi setts och har samma sjuka humor så att ha en vän i honom har jag inga problem med. Vi får se vad som händer. Kan ju inte stanna i helsingfors över natten då jag jobbar på vägen tillbaka också så en lunch och ev en promenad känns lagom för att känna efter
Just nu lägger jag energi på min facebookflirt;))