• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (h)
    Klöset skrev 2011-11-13 11:40:36 följande:
    Ååh, roligt. Lycka till!
    tack. ja det ska bli skoj. hoppas att man får lite fjärilar i magen
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 08:58:23 följande:
    Anonym ((rookie)) skrev 2011-11-13 01:05:06 följande:
    Gör inte något som du inte vill! "Jag skulle gärna vilja att du sov över, men jag känner att allt är så nytt så jag sover helst själv". Är han rätt kille för dig så förstår han det. Jag kör stenhårt på att köper killen inte mina åsikter/tankar/vilja så är han helt enkelt inte rätt för mig. :)
    Känner ni till någon lagom teknisk nörd, spelar ingen roll om han har barn och gilar djur och är runt 30, släng hit honom. Dessutom så får han GÄRNA fatta en hint om att hey, inte sova över kanske nu.
    Fan. Det faller på lagom. ;)
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-13 12:28:29 följande:
    Fan. Det faller på lagom. ;)

hum Skäms lagom som i helnörd egentligen men jag har märkt att den profiltexten typ skrämmer bort killar för de tror man är helt kokko fast de har ju rätt... hm. Ska nog lägga tillbaks det där på HP Tungan ute ingen ide att säga att man är ute efter något man inte är
  • Anonym (Färsking!)
    racer x3000 skrev 2011-11-13 12:21:28 följande:
    Hmm, några från skåne här?

Räknas det om man pratar flytande skånska efter tre glas öl

*kryper tillbaks under min sten som ger mig extremt dålig humor* 
  • Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 12:32:08 följande:
    hum Skäms lagom som i helnörd egentligen men jag har märkt att den profiltexten typ skrämmer bort killar för de tror man är helt kokko fast de har ju rätt... hm. Ska nog lägga tillbaks det där på HP Tungan ute ingen ide att säga att man är ute efter något man inte är
    Nördar brukar väl inte vara så väldigt eftertraktade. Jag titulerar mig dock som... typ.. freak? ;)
  • Anonym (Färsking!)
    Niklas2k skrev 2011-11-13 12:33:50 följande:
    Nördar brukar väl inte vara så väldigt eftertraktade. Jag titulerar mig dock som... typ.. freak? ;)

haha freak vettesjutton om det låter bättre, men man är som man är jag brukar chockera killar som får komma hit med mina små.. egenheter. Det är väl inget fel i att ha en självgående dammsugare som man försöker kunna styra med fjärrkontroll eller Tungan ute eller att man kör IRkameraövervakning kopplat till mobilen för att kolla till katterna...

eller jag vet inte, fullt normal är jag, när jag sover  
  • Anonym (h)

villka av oss bor i göteborg. Hade varit kul att träffas och ta en öl eller två sen nån kväll när man är barnledig

• Nicke
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-13 12:38:03 följande:
    haha freak vettesjutton om det låter bättre, men man är som man är jag brukar chockera killar som får komma hit med mina små.. egenheter. Det är väl inget fel i att ha en självgående dammsugare som man försöker kunna styra med fjärrkontroll eller Tungan ute eller att man kör IRkameraövervakning kopplat till mobilen för att kolla till katterna...

eller jag vet inte, fullt normal är jag, när jag sover  
    Inget fel alls. Du skulle bara veta vad jag har hemma. Cool
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!