• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-12 20:01:22 följande:
    Jupp.

Jag är inte den som går ut själv tyvärr. Så nätet är nog mitt enda hopp. Skäms

Kom till göteborg och gå ut med mig!! *låter halvt heldesperat*
  • Glädje58
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-12 20:03:19 följande:

Kom till göteborg och gå ut med mig!! *låter halvt heldesperat*

Glöm inte bort mig, jag hakar på. Det är lättare att ragga när vi är flera Cool
  • Glädje58
    Klöset skrev 2011-11-12 20:01:22 följande:
    Jupp.

Jag är inte den som går ut själv tyvärr. Så nätet är nog mitt enda hopp. Skäms

Men hur ska det gå till när du är ful?
  • Cosan

I sann nätdejting anda, kan jag nu konstatera att ännu en vecka med bra träning är avklarad, kan unna mig lite rött vin och en bit mörk choklad. Kanske dags att planera min nästa resa. 

• Nicke

Jag kommer sällan ut. Sätter också hoppet till dejtingsidorna men det går ju sådär.
    Jag bor på en lantgård i Stockholm och en redig festkväll är ett helt projekt att ordna till.
    Sovplats ska fixas och så vidare. ;)

• Anonym (Min tur snart?)
    Glädje58 skrev 2011-11-12 15:26:25 följande:
    Eftersom du har nappat på killar med "fel" egenskaper, eller kanske brist på rätt egenskaper. Så tycker jag att du ska låta den nya kontakten få chans att växa till sig. Jag tror att många tror att de vet vad de vill ha för partner, men inte så sällan väljer man fel typ av människa.

Det är  lite grann som att du har velat köpa en soffa och då uppsökt en en ica-affär. Besviken går du därifrån och åker vidare till coop. Likadant där med, hittar inget. Vad du behöver göra är att åka till en möbelaffär istället. Där kanske du hittar det du egentligen söker. 
    Tack för peppen du! 
    Jo, jag tänker inte låta alla killar som har minsta lilla fel i mitt tycke gå mig förbi längre... här måste en förändring till, bara se om jag klarar av det! Skrattande 

• Glädje58
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-11-12 21:56:52 följande:
    ... här måste en förändring till, bara se om jag klarar av det! Skrattande 

Du, det är inte lätt att ändra beteende bara sådär... kämpa på nu  Glad
  • Glädje58

Själv håller jag på att brevväxla med en kvinna en till två gånger i veckan, det är det enda som händer för tillfället. Jag vet inte ens hur hon ser ut. Men det känns som det bara kommer bli som det är nu, eller kanske en vän som man kan gå ut med ibland och ha det lite trevligt så där. Inga starka känslor här inte, inget pirr. Åh, tänk om jag kunde hitta någon som min vän, fast i rätt ålder...

• Anonym (Min tur snart?)
    Glädje58 skrev 2011-11-12 22:19:09 följande:
    Du, det är inte lätt att ändra beteende bara sådär... kämpa på nu  Glad
    Nä, tack jag vet att det inte är lätt inte.. men jag ska se vad jag kan göra Glad
  • Anonym (oseriös?)

Bytte till HP, jag är inte värd VIP-plus-avgiften, som icke betalande på MP, he he. Men vad tusan trots att jag inte har bild, så blir det jobbigt att va artig och svara, för gör jag det så får jag svar tillbaka. Får nog svara lite mer "otillgängligt". Har ni tips på trevliga tack men nej tack?

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!