• Anonym (Hopplös:))

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Detta är tråden för oss som är ute i nätdejtingdjungeln och vill ventilera tankar och känslor med varandra.
    Här kan vi ställa frågor, lyfta upp funderingar, skratta, bli förbannad och kanske gråta en skvätt i nödfall

Kanske en presentation? Hade varit kul att veta vilka ni andra är

Jag: 30 år, inga barn. Bor i Malmö, varit singel i ca 1 år

Kom igen! Gör mig sällskap!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-07-31 00:05
    Lite hjälp på traven

EK = E-kontakt
    HP = Happypancake
    SD = Spraydate (iaf för mig)
    MP = Mötesplatsen
    SMW= ShakeMyWorld

Har säkert glömt nån men då får ni hojta till

• Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
  • apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-12 19:10:35 följande:
    Gör som jag, mörka att du har vänner eller ta några av mig, jag har en som gårpå anabola och super bort sina hemnycklar jämt hörde jag ett tagen?
    Ha ha ha. Men det känns lite dumt när de frågar vad jag göra på helgerna och de börjar rabbla upp ditten och datten om vänner... Katt Min vän är en katt. Typ.  

Men det där med at man inte har vänner är verkligen en kontaktdödare så vill man slippa någon så kan man ju köra den. 
  • Anonym (Färsking!)
    Klöset skrev 2011-11-12 19:13:44 följande:
    Ha ha ha. Men det känns lite dumt när de frågar vad jag göra på helgerna och de börjar rabbla upp ditten och datten om vänner... Katt Min vän är en katt. Typ.  

Men det där med at man inte har vänner är verkligen en kontaktdödare så vill man slippa någon så kan man ju köra den. 

hahaha mina vänner är fyra katter KattKattKattKatt

men kör bara en ignore på när de babblar och frågar de så näe inget denna helgen eller screw them, det är ju du som är bäst och om de inte gillar vad de ser så byebye!  
  • apsolut
    Anonym (Färsking!) skrev 2011-11-12 19:33:28 följande:
    hahaha mina vänner är fyra katter KattKattKattKatt

men kör bara en ignore på när de babblar och frågar de så näe inget denna helgen eller screw them, det är ju du som är bäst och om de inte gillar vad de ser så byebye!  
    Aaw vad gulligt skrivet

Katter rockar!! {#emotions_dlg.flower}
  • Glädje58
    Anonym (Sa) skrev 2011-11-12 10:55:03 följande:
    men du... Hur är det med dig idag?? Det lät otroligt deppigt... hade du inte en dejt på G? En avloppstank lät trist..
    Bra att du anmärker på min negativa syn. Jag behöver lyftas upp litegrann :)

Men visst är det många här som har "råkat" ut för det ena och andra negativa. Mer negativt än positivt i alla fall.

Jo, jag hade något på gång men det sket sig när hon fick reda på att jag har en nära vän av mottsatta könet. Så var det med den romansen...
  • Cosan
    Klöset skrev 2011-11-12 19:13:44 följande:
    Den var riktigt bra, ska jag komma ihåg Cool
  • Glädje58
    Klöset skrev 2011-11-12 19:06:06 följande:
    Så här är det.

Jag har inga vänner, och gillar läget även om det känns tomt ibland.

Men så fort man nämner i ett mail att man inte har några så dör kontakten. Ska jag ljuga och säga att jag har en massa vänner för att kontakten ska bestå. Vänner borde väl inte vara det viktigaste!? Jag vill ju få vänner men det är inte så lätt, när man inte känner någon alls.

Sen råkar jag vara ful med.

Är det kört för mig?

Spöke 
    Söker du vänner i din annons?
  • Anonym (Färsking!)
    Glädje58 skrev 2011-11-12 19:46:38 följande:
    Bra att du anmärker på min negativa syn. Jag behöver lyftas upp litegrann :)

Men visst är det många här som har "råkat" ut för det ena och andra negativa. Mer negativt än positivt i alla fall.

Jo, jag hade något på gång men det sket sig när hon fick reda på att jag har en nära vän av mottsatta könet. Så var det med den romansen...

uäääh det där är så avt'ndande så det finns inte när folk inte klarar att man har nära vänner av motsatta könet Kräks
  • apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-12 19:51:10 följande:
    Söker du vänner i din annons?
    Både och
  • apsolut
    Glädje58 skrev 2011-11-12 19:56:57 följande:
    Är det på en nätdejtingsida?
    Jupp.

Jag är inte den som går ut själv tyvärr. Så nätet är nog mitt enda hopp. Skäms
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!