• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (cocacola) skrev 2012-02-23 22:20:59 följande:
    Beslutsångest här med!
    det är inte lätt när det är svårt..
  • takida
    Madida skrev 2012-02-24 19:11:43 följande:
    Den gick bra. Han var himla trevlig och sådär men vi kommer inte ses igen. Redan när vi skiljdes åt så fråga han om jag ville ses igen på måndag (hade sagt att jag var upptagen hela helgen) och då var jag ärlig och sa som det var. Att det inte riktigt klickade för mig. Han var hur lugn som helst och gav mig en kram och puss på kinden
    Bra att du hade en trevlig dejt även om det inte blir nåe mer, och ärlighet varar alltid längstGlad
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-02-24 16:03:01 följande:
    Det är samma sak, nä nu är det bäst att hoppa in i duschen, innan Legacy och Jenny kommer. Hoppas att ni andra får en toppen fredag Skål

Ha det så himla kul ikväll!! Hoppas jag kan haka på nästa gång
  • takida
    Niklas2k skrev 2012-02-24 21:32:14 följande:
    Okidoki. Ja, det är helt klart en fråga om vad man personligen gillar. Swiftkey har ju som du vet stöd för en massa språk aktiverade samtidigt.
    Tekniknördarnas aftonFlört
  • takida
    Smecker skrev 2012-02-24 21:36:44 följande:
    Du är bara avundsjuk på den höga tekniska nivån på diskussionerna
    Jag fattar inte ett skitFlört men avundsjuk är jag då inte!
  • takida

Imorgon ska jag träffa min fina dejtGlad
    Ska bli härligt att träffas utan att någon behöver gå upp tidigt för att åka o jobba. Lyx!

• takida
    NatalieH skrev 2012-02-24 21:53:36 följande:
    Åh så mysigt Inte ett dugg svartsjuk
    Var det länge sen sist? 
    Ja det ska bli såå mysigtGlad
    Det är lite mer än en vecka sen vi sågs, så inte så länge sen denna gångenGlad
  • takida
    Night sky skrev 2012-02-24 21:57:39 följande:
    Åh.. vad trevligt ni ska ha det!
    Här är en till som inte alls är avundsjuk
    Inte ofta någon är avundsjuk på mig, o nu två st inom loppet av ett par minuterFlört
    Tänk om det är min tur nu att få sålla sig till skaran ickesingel, den som lever får seGlad
  • takida
    Jonazid skrev 2012-02-25 14:42:44 följande:
    Ja har gett upp. Kommer förbli singel tills ja dör. Har för höga krav på tjejer.
    vad har du för krav då?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!