• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Jonazid skrev 2012-02-25 14:52:48 följande:
    Djurvän, mål i livet, Vilja ha hus alt gård. Inte varit med hela stan, Inte gilla Cesar Millan, Inte festa varje helg, kunna ha egen tid. Tro på giftemål, inte vara lättfotad. Klara av att koka vatten utan att bränna vid. Smart, trogen, och tycka det är okej att killen är romantisk, massor av humor.
    Låter mest som en helt vanlig tjej, borde inte vara så himlades svårt att hitta henneGlad
  • takida
    NatalieH skrev 2012-02-25 17:24:51 följande:
    Hmm ser inte vad det finns att välja på tyvärr.

Vad ska du göra? 
    Fasiken jag lyckas aldrig med hur man gör för att citera två inlägg!??
    Klädproblemet löst, blev den lilla svarta. Funkar alltidTungan ute

Ska ut på stan o svira ikväll:)
  • takida
    Glädje58 skrev 2012-02-26 12:47:30 följande:
    Hur många bröllop har ni varit på?

Själv har jag varit på fyra 
    Vad jag kommer ihåg så har jag vart på 8 bröllop, på ett utav dem var jag brudtärnaGlad
  • takida

Förlåt men jag måste vara så där jobbig nu igen...
    Åhh jag blir bara mer o mer kär för varje dagHjärta han jag träffar är verkligen helt underbar. Jag tänker tom tanken att han ska få träffa sonen min, o så långt har jag aldrig kommit innan.

• takida
    Racer x skrev 2012-02-26 15:24:17 följande:
    Oh yeah, lite kallt. Men vad gör det..

tar du hojen till trådfesten så jag kan åka med en sväng?Glad
  • takida
    Josun skrev 2012-02-26 18:37:30 följande:
    Ligga är världens bästa icebreaker. Det är faktiskt precis så jag ser det på fullaste allvar... Innan man gjort det är allt stelt liksom. Men inte direkt så att det är ett krav... Tycker bara det är bekvämtt så har man det steget "ur världen" och man kan fokusera på resten.
    Njae, jag håller bara delvis med. Kan vara en bra icebreaker eller så blir det det motsatta, stelt som attans. Fast det beror väl på i vilket sammanhang man ligger kanskeObestämd
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-02-26 19:13:37 följande:
    Vet inte om det är mannen i mitt liv, vi får se hur det går.
    Men nu har träffats några gånger nu va? Och jag antar att det går bra?Glad
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-02-26 20:29:34 följande:
    Nja, han är lite väl för på om man säger så.  Han känner nog mer för mig än vad jag känner för han.
    Ja vi har träffats en del i veckan nu när jag har varit barnledig.
    Jobbigt med en kille som är alltför på... Hoppas han lugnar sig lite så du inte slutar träffa honom för den sakens skull..
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!