• takida

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Night sky skrev 2012-02-18 23:15:30 följande:
    Ja, visst en riktig karl.. men det verkar inte finnas riktiga karlar som vill mer i ett förhållande tyvärr, jag tycks inte hitta dem iallafall
    Guldkornen finns därute, det är jag helt övertygad om.
    Men de är fasiken inte lätta att hitta dock..
  • takida

Vilken tur att jag har tjuvläst lite på jobbet, inte lika många sidor att läsa ikapp nuSkrattande
    Och gällande hur länge alla varit singlar så ligger jag i lä... har vart singel i nästan 5 år. 
    Men dejtar ju en man nu så känner mig inte särskilt singel längreHjärta

• takida
    Heidi1 skrev 2012-02-19 19:50:19 följande:
    vad skoj, hur länge har ni dejtat nu?
    Vi har bara dejtat sen runt jul, så inte särskilt länge egentligen. Men länge för att vara migFlört
    Och det känns väldigt seriöst från båda hållGlad
  • takida
    Madida skrev 2012-02-19 19:59:04 följande:
    Det är så kul att höra!
    Hångla lite för mig med...börjar bli utsvulten på bra HÅNGEL.
    Du, första gången vi hånglade var inget vidare alls faktiskt...
    Men nu tycker jag att han hånglar som en gudSolig
  • takida
    Heidi1 skrev 2012-02-19 20:01:03 följande:
    Vad skoj, grattis {#emotions_dlg.flower}Hjärta
    TackGlad
    Vet att han har en singelkompis, så om någon är sugen på en dubbeltdejt så hojta till bara:)
  • takida
    Racer x skrev 2012-02-19 20:50:10 följande:
    Vilken jäkla bra cover på musiken från glee

Journey – Don't Stop Believin' - Live Version
    Grymt bra låt! som osökt får mig att tänka på en märklig dejt jag var på en gång..;)
    Jag var på en andra dejt med en rolig kille, vi skulle gå ut på stan o han tog med sig en polare. Vi hade superkul o jag var i mitt essä. Helt plötsligt hade min dejt dragit hem?! Så hängde med hans polare resten av kvällen, som jag för övrig gick på en dejt medSkrattande
    Haha, sånt händer bara mig!:)
  • takida
    ulfsas skrev 2012-02-19 21:32:30 följande:
    Har en annan fundering om/när man träffar en ny tjej så vad har ni för funderingar ang hur långt bort den nya dejten bor.
    I min verklighet så kan jag inte resa så långt så att ens inleda en ny relation som ligger timmar bort i resväg nästan redan går bort i planeringsstadiet.

Eller tänker jag fel?

Lätt att skriva fel med ddessa smartphones med autospell. 
    Innan har jag ratat alla killar som inte bor i gbg, för långt avstånd är problematiskt. Men han jag dejtar nu bor 8 mil bort, vilket egentligen är på tok för långt.. Men men thats life!
  • takida
    Night sky skrev 2012-02-19 22:07:57 följande:
    Grattis vad kul skulle jag ju säga.. höll nästan på att missa det!
    Tack{#emotions_dlg.flower}
  • takida
    Racer x skrev 2012-02-19 22:20:49 följande:
    8 mil är ju ingenting...
    Nu när vi bara dejtar funkar det bra. Men om jag leker med tanken att vi i framtiden skulle bli seriösa o vilja bo ihop så är det väldigt långt då båda har barn. 
    Men allt är ju relativt!
  • takida
    Legacy skrev 2012-02-19 22:25:50 följande:
    Inga barn, inget hus  och helger och en jävla flexbank heer min lösning min dejt har tydligen en flexbank på över en vecka med så det finns att ta av Oskyldig
    Mår du bättre idag?
    Och jag antar att det funkar bra med din dejtGlad
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!