Inlägg från: Sofia1970 |Visa alla inlägg
  • Sofia1970

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Låter jättetrevligt mia, själv har jag precis bestämt mig för att släppa loss lite och ta erbjudandet om att dansa lite med en dansant man jag inte alls kommer ihåg hur gammal han är men antagligen inom 26-58 spannet.

• Sofia1970

jag skulle nog vilja veta lite mer specifikt än 26-58

• Sofia1970

Jag dissade visserligen 65-åringen utan bild, men jag känner lite såhär att är man äldre än min mamma eller i min dotters ålder så går man bort. Sen ska jag inte vara kinkigare än så med åldrarna.

• Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-01 17:49:48 följande:
    Du ser. Man måste vara lite crazy. Tomte
    Glädje58 skrev 2011-08-01 17:26:01 följande:
    Om någon frågar om min ålder, är rätt svar då 26-58?   (så länge jag håller mig till sanningen)
    Han tyckte inte ens det gjorde nåt om jag trampade honom på tårna, bara att det är kul att dansa. vi får väl se nu har jag föreslagit en dejt med dans här framöver.
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-01 17:53:01 följande:
    Om inte annat kul att komma ut lite. Och roligare än att stirra på någon tvärs över ett cafébord.
    Absolut roligare än på ett cafe och genast sätter klädångesten in. Eller ångest är överdrivet, men vad sjutton har man på sig (ja jag är klädnojjig, jag frågar mina kompisar vad de ska ha på sig när vi ska ut så jag inte är överklädd)
    Jag är mer nojjig över att vara överklädd än att den jag träffar ska vara knäpp vilket per definition bör innebära att jag är knäpp och han borde oroa sig.
  • Sofia1970
    Glädje58 skrev 2011-08-01 18:04:08 följande:
    Då är det väl nästan en krav att han är minst 104 år gammal  Skrattande 
    Jag kan stäcka mig nedåt 98 då faktiskt. :D
  • Sofia1970
    Anonym (Mia) skrev 2011-08-01 18:22:54 följande:
    Ja, man ska inte vara knusslig. Men några barn får han inte ha. Det blir så jobbigt att behöva komma i rättstvist när man hellre ligger på någon privat ö med en paraplydrink i handen.

Om en halvtimme drar jag iväg i alla fall. 
    Precis! ha det så himla kul ikväll, själv ska jag iväg på yoga och se om jag kan töja lite på mina semesterstela muskler.
  • Sofia1970
    Baginbox skrev 2011-08-01 18:32:23 följande:
    Jag kan komma på ett gäng stasser du kan ha på dig. :)  Fast om jag vore din dejt så vill jag att du är du.
    Problemet är att det finns så många av mig. Jag går i allt från haglösfkängor (med tillhörande friluftsbyxa och övrig outfit) till små högklackade sandaletter och en nätt liten klänning och jag trivs i allt därmellan. Jag känner mig lite för uppklädd i hellång aftonklänning och är inte riktigt bekväm i joggingbyxor (om jag inte är på gymet).
    så frågan är om en lite 50-talsaktig sommarklänning är för uppklätt och jag borde ta nåt mer vardaglig kjol och top?

@Baloou, eller hur?
  • Sofia1970

Bara nåt helt enkelt till tänkte jag.

• Sofia1970
    Ernst Hugo skrev 2011-08-01 18:52:39 följande:
    Beskriv vad...........nyfiken
    ett par lätt klackade sandaler, ett enkelt silverhalsband, håret uppsatt i klämma, lätt make med läppglans som inte ger mer än aningens färg.
    Vad tror du?
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!