Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!
Nej fasen nu blev jag tveksam

Nej jag ska försöka ta till mig det ni skriver, jag ville inte sumpa något som kanske kunde bli bra för en struntsak. Förr hade jag jättesvårt för om min pojkvän tyckte någon skådespelerska var snygg, men nu är jag äldre och visare så sätt. Jobbat jättemycket med min svartsjuka och självskänla. Jag hade inte tagit så illa upp om det varit en skådis det hade varit helt ok. Men halvnakna modeller.... känns inte ok... och att han har en "va? sa du något?jag tänkte på bröst?" det knöt sig i magen när jag såg det. Så då kommer jag alltid veta att han är jätteintresserad av bröst och kommer alltid att titta på även andras när vi är någonstans... tråkigt.
Tack för ert stöd
nu känns det bättre och jag kommer nog inte att säga något till honom
och det är STORT för att vara mig, jag har alltid förut varit tvungen att ta upp sådant och sedan bara ältat... och det har ju inte lett till någonting.
Min "karl" har äntligen föreslagit att han kan köra ner till mig, och att han kan sova på ett hotell.Jippie!
men jag är redan nu så nervös så jag håller på att dö;) men samtidigt vill jag inget hellre än att träffa honom! tänk om det blir platt fall! han har mig i sina tankar hela tiden säger han och känner ett litet pirr i magen.Så känner jag med! men det måste ju vara omöjligt när man inte har träffats? känner mig som en riktigt fjortis.
Ja det är mycket oro också....
Tänker ibland att han lika gärna kan ha ett förhållande utan att jag vet om det... han jobbar över mycket den här veckan, jag kan ju inte annat än att lita på det men det är lite svårt.
Och han säger att han inte är intresserad av att gå in på mp mer nu när han funnit mig men...det gör att jag inte heller går in för jag vill inte var olojal.. det är komplicerat det här