Inlägg från: Anonym (e) |Visa alla inlägg
  • Anonym (e)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (e) skrev 2011-10-04 08:25:13 följande:
    Jo det får han göra isf! vi är vänner på facebook nu och jag måste säga att jag är lite besviken... hans gilla-markeringar gillar inte jag så att säga....en var: vad sa du jag tänker på bröst! och en annan var jenna jameson överreaegera jag eller? han har inte antytt på sex överhuvudtaget till mig i sina brev, och han har inte ens aktivt sexliv som väsentligt för mig i hans profil( som alla andra män har på mötesplatsen )
    Nej fasen nu blev jag tveksam
    Kan inte släppa det här! tycker ni jag kan "ställa honom mot väggen"? eller man verkar hysteriskt och kontrollerande då? men jag vill han ska vet att jag inte gillar att han tycker om porriga modeller, iaf inte att han skyltar med det. Det är ju ganska långt från mig om man säger så... hur kan man säga det på ett bra sätt?
  • Anonym (e)
    Anonym (Väntar...) skrev 2011-10-04 14:57:54 följande:
    Tror inte du ska säga ett smack. Kan ju va en omogen, dum grej från hans sida som inte betyder ett smack. Men bra att ha i bakhuvudet om ni fortsätter att träffas, verkar han då omogen så får du säkert tillfälle att säga nåt senare.
    Du har säkert rätt, men detta stör mig något fruktansvärt!!! det har alltid varit en öm punkt för mig. Blev så
    förvånad för han verkade inte vara "sådan".Han skriver så omtänksamma sms varje dag men nu börjar jag dra mig tillbaka och han kommer inte förstå varför. alltid ska det vara något
  • Anonym (e)
    öuniMog skrev 2011-10-04 16:08:36 följande:
    Vad är det i det som du inte gillar egentligen? Det är lättare att prata med honom om du kan formulera varför du blir besviken.
    Jag tycker det är vulgärt och osmakligt.  Och kan inte förstå att man tycker plastiga bimbosar med massor med smink är snyggt! och den här bröstfixeringen hos män! jag är såå trött på den. Varför är brösten så himla intressanta, det borde väl vara kvinnan. Han kommer ju bli grymt besviken när(om) han någonsin får se mina små uttömda bröst. Sen trodde jag väl att killar som iaf  fyllt 30 kommit över det och mognat.
  • Anonym (e)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-04 16:26:41 följande:
    Jag förstår inte riktigt varför du blir så besvärad av det?  Jag kan skämta om heta grabbar (kändisar) på FB och en massa sånt. Tycker inte det säger nåt om mig.
    Tycker du att det hela är vansinnigt jobbigt så får du väl prata med honom men mitt råd är att inte säga ett dugg. Bara släpp det!

{#emotions_dlg.flower}
    Ok jag behöver höra sådant här för ibland driver min dåliga självkänsla mig på villovägar. Men att ha en porr-stjärna som gilla-markering? ah...jag vet inte...tycker det är lite pinsamt.
  • Anonym (e)

Nej jag ska försöka ta till mig det ni skriver, jag ville inte sumpa något som kanske kunde bli bra för en struntsak. Förr hade jag jättesvårt för om min pojkvän tyckte någon skådespelerska var snygg, men nu är jag äldre och visare så sätt. Jobbat jättemycket med min svartsjuka och självskänla. Jag hade inte tagit så illa  upp om det varit en skådis det hade varit helt ok. Men halvnakna modeller.... känns inte ok... och att han har en "va? sa du något?jag tänkte på bröst?" det knöt sig i magen när jag såg det. Så då kommer jag alltid veta att han är jätteintresserad av bröst och kommer alltid att titta på även andras när vi är någonstans... tråkigt.

• Anonym (e)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-04 17:17:02 följande:
    Men du, finns det något på män som du tycker extra mycket om? Vi tar mig som exempel, jag är väldigt svag för snygga ryggar. Men jag går inte och stirrar på varenda rygg jag ser. Och om jag kollar en rygg så ja, jag kollar och sen är det inte mer med det. Förstår du hur jag menar?
    Att han gillar bröst har ju inte med dig att göra och om det nu är så att han kollar på andra bröst - vad gör det? Alltså vad händer om han gör det?
    Inget händer klart men det känns nedvärderande för mig, att jag inte är tillräcklig... kanske speciellt nu eftersom jag inte har mycket till bröst. Jag vet inte varför men jag tycker det är äckligt! och sen om vi blir tillsammans och min bror och mina vänner ska in och se vem han är för någon, så har han alla de gilla-markeringar. Vad ska de tro? tycker ni inte jg kan skriva lite skämtsamt att : jag gillar förstås inte alla dina gilla-markeringar;)så kanske han fattar.
    Tack för att ni engagerar er det betyder mkt för mig, jag vill ju tänka som er
  • Anonym (e)

Tack för ert stöd nu känns det bättre och jag kommer nog inte att säga något till honom och det är STORT för att vara mig, jag har alltid förut varit tvungen att ta upp sådant och sedan bara ältat... och det har ju inte lett till någonting.

• Anonym (e)

Min "karl" har äntligen föreslagit att han kan köra ner till mig, och att han kan sova på ett hotell.Jippie! men jag är redan nu så nervös så jag håller på att dö;) men samtidigt vill jag inget hellre än att träffa honom! tänk om det blir platt fall! han har mig i sina tankar hela tiden säger han och känner ett litet pirr i magen.Så känner jag med! men det måste ju vara omöjligt när man inte har träffats? känner mig som en riktigt fjortis.

• Anonym (e)

Ja det är mycket oro också....
    Tänker ibland att han lika gärna kan ha ett förhållande utan att jag vet om det... han jobbar över mycket den här veckan, jag kan ju inte annat än att lita på det men det är lite svårt.
    Och han säger att han inte är intresserad av att gå in på mp mer nu när han funnit mig men...det gör att jag inte heller går in för jag vill inte var olojal.. det är komplicerat det här

• Anonym (e)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-08 07:15:19 följande:
    så jäkla tröstlöst! Så fort man skriver till någon man tycker verkar bra så är det 3 mail och sedan slutar de höra av sig men de man inte vill ska höra av sig är galet "på" varför??
    Ja jag vet inte... det verkar vara ett ytterst vanligt fenomen på nätdejting-sidorna... har hänt mig hela tiden. Men den krassa anledningen är väl att de inte är tillräckligt intresserade från början. Men jag tycker att man kan avsluta det lite snyggt då! men visst är det hopplöst.

Den killen jag har kontakt med nu skickar sms varje dag men har inte svarat på mitt senaste brev på mp. Han säger att han inte hunnit, men kan det verkligen stämma?! försöker ha is i magen men är såklart rädd för att han inte hinner för att han sitter där med någon tjej
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!