-
Jo det tänkte jag med men han har inte besökt min sida...uniMog skrev 2011-10-17 19:33:31 följande:...och han kanske går in för att kolla om DU varit inne... Och så är cirkusen igång -
Nej jag vill ju inte det, men det skrämmer mig hur sårad man kan bli så fort. Han betyder redan en hel del...uniMog skrev 2011-10-17 20:18:42 följande:Är det VERKLIGEN värt att nojja över? Blir något bättre? Jag kan sitta och spåna en miljard orsaker. -
Fast då vet han att jag "snokat" och drar kanske öronen åt sig
-
Bellis797 skrev 2011-10-19 08:48:19 följande:Lite status.. min dejt ligger hemma o sover hos mig så nice.. jag är i 7e himlen men så rädd o dunsa ner då det varit rätt svajigt denna vecka men men får la njuta så gott jag kan.. jag älskar o få mess att han saknar mig iaf..
Härligt!!! tycker du ska njuta
men visst är man rädd samtidigt.
-
Nå hur ska man nu klä sig första dejten
jag tänker så att det ska inte vara för utmanade, så det blir en svart tight tröja och svarta byxor.Låter det tråkigt att vara helsvart klädd? det spelar kanske inte jätte stor roll men man vill ju känna sig fin
-
Nä det är väl lite dystert med svart... men jag hinner inte shoppa ngt nytt innan lördag. Färg lyser upp lite mer bara jag inte ser ut som jag ska på begravning.
-
mmm tänker lite så också men nu ska vi ju ut och ta en drink, och jeans känns väl lite sådär då? har ju för tillfället inte råd att utöka min garderob så jag verkligen kan ha min stil.Anonym (Mojo) skrev 2011-10-20 20:13:14 följande:Jag är lite 'take it or leave it' när det gäller att träffa någon. Jag klär mig som jag brukar när jag går ut (eller vad det nu är för 'dejt'). -
Har tyvärr några kilon kvar tills jag kan ha mina "snygge-jeans"Anonym (Mojo) skrev 2011-10-20 20:21:18 följande:Jag skulle inte höjt ögonbrynen om det var ett par snygga (för mig=tajta) jeans, kanske ha ngt lite 'uppklätt' på överkroppen ist... Beror ju iof var man tar drinken, är det i Grand Hotels bar så...
annars hade de varit givna..
Undrar så vad han har för stil?! -
Oj oj nu är det dags (imorgon) för min första dejt på 7år!!! idag är jag helt nervös och redan röd om kinderna! hur ska det gå?! jag har så svårt att tro att vi ska kunna ha något att prata om en hel kväll! jag är inte speciellt pratsam av mig... så jag kommer verkligen behöva kämpa. Hur ska jag kunna sova inatt?!
-
Har du kännt något medans ni skrivit till varandra? jag känner ju det fast vi har ju inte träffats så det kan ju bli platt fall.Anonym (ny) skrev 2011-10-21 20:38:53 följande:åh låter ju underbart!!
Jag har bokat in en dejt med kille nr 5 på ca 2 månader
det är otroligt mkt för att vara mig men jag känner att nu börjar nervositeten minska när jag ska iväg och då är det bäst att passa på haha
Jag har bokat in en dejt i nästa vecka med en kille som är 11 år äldre. Vet inte varför det känns så konstigt. Han verkar vara världens goaste och mest omtänksamme kille. Vi messar varje dag till varandra och han skriver små söta saker. Han har samma värderingar om livet som jag har. Jag är dock så skeptisk till att jag någonsin igen kommer hitta någon som jag känner "det där" för...alla killar jag träffat har varit trevliga men jag har inte känt NÅT!