Inlägg från: Anonym (e) |Visa alla inlägg
  • Anonym (e)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-21 20:37:10 följande:
    Det kommer gå så bra och det där med att ha något att prata om brukar lösa sig och inte vara nåt att fundera så mycket över innan.
    Lycka till säger jag redan! Glad 
    Tack! Ja jag hoppas verkligen det annars kommer jag få men för livet
  • Anonym (e)
    Anonym (kär) skrev 2011-10-22 15:10:32 följande:
    Vill bara dela med mig om hur de kan vara..  :) Separerade för ca ett halv år se'n, vårt förhållande va dött sedan ganska lång tid tillbaka.. Jag gick med på MP och EK före sommaren  och har under dessa månader träffat 3 killar , alla var lika trevliga i verkligheten som när vi mailat, 2 av dem kände jag de där lilla ''extra'' med. En av dem är jag tillsammans med sedan 2 månader tillbaka, trodde aldrig jag skullle träffa nån så snäll o underbar kille.. Jag hoppas att de håller i sig!!
    Jag tycker man kan ''läsa av'' ganska lätt när killar skriver hur de är i sitt ''sätt'' i verkligheten. Bra att va ärlig mot sig själv och ha klart för sig när man börjar söka vad det verkligen är man söker.. Gå på magkänslan.. :)
    Åh det låter lovande!! killen jag fastnat för är så trevlig i alla brev och sms och på "pappret" känner jag för honom starkt. Har dock första dejten idag och jag är så nervös så jag håller på att dööö!! tänk om han inte alls ser ut och är som jag tror!!
  • Anonym (e)

Tycker ni förresten man ska "erkänna" hur nervös man är eller det är avtändande?

Vi har ju båda barn det är väl ett bra ämne att fråga om dem eller?

• Anonym (e)

OJ OJ OJ vilken fullträff jag har lyckats med!!! sååå trevlig, snygg lång ödmjuk! bara jag tog i hans händer blev jag tänd

• Anonym (e)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-23 17:59:25 följande:
    fan vad gött!! tänk om jag någon gång kan få träffa nån sån

Tyckte du han var snygg och kände du så när du bara hade sett honom på bild också?

Ja! tyckte det kändes att det var något speciellt med honom. Och när vi började prata och jag såg bilderna så kände jag pirr i magen. Men jag tänkte att jag bara inbillade mig.. men det gjorde jag inte. Och att han verkar gilla mig så mycket gör att det nästan känns för bra för att vara sant! han tycker jag är jättesnygg och jag tycker detsamma om honom.
  • Anonym (e)
    An0nym0us skrev 2011-10-23 21:24:44 följande:

Och det är ju jättesmart! verkligen!

ta hem en snubbe man knappt känner.

Nej det hade jag aldrig vågat heller! min dejt fick bo på hotell minsann! svårt nu bara när jag ska hälsa på honom, jag tycker det är för tidigt att bo över hos någon en hel helg men hur ska man har råd m hotell också!! jag vet inte när det kan kännas helt tryggt att göra det.

Så tafatt jag blivit också! ville så gärna kyssa honom men det blev bara heta pussar på munnen! har nog f-n glömt hur man gör ska man bara köra in tungan liksom
  • Anonym (e)

Min dejt som bor 50 mil bort ville komma nästa helg igen!! det vill jag mer än gärna, men vad det kommer bli intensivt.. om han kommer på fre kväll så ska man nästan lägga sig med en gång, och göra vadå ? känner mig inte riktigt redo för sexbiten, men han sa att han kunde bo på hotell. Men det känns så taskigt och jag känner mig löjlig så han får nog bo hos mig. Men det är så skrämmande med sexet... har inte haft det på snart två år, och jag har faktiskt glömt hur man gör. Kommer bli helt tafatt!!! han sa att han kunde ligga på soffan.. yeah right det vet man hur det brukar bli med det

• Anonym (e)
    Anonym (h) skrev 2011-10-25 18:04:25 följande:
    började prata me en kille igår, vi kanske ska ses på fredag o antagligen prata i telefonen ikväll. sååå nervös, första killen jag ska prata o träffa genom nätdate. har inte datetat på över 8½ år. några bra tips?

Låter precis som jag och jag hade första dejten i lördags! mitt tips är ta ett glas vin innan
  • Anonym (e)

Egentligen inte men jag hittade en snygging 50mil ifrån...jag har sagt att jag inte är flyttbar... jag är jättekär! men vet inte hur det ska lösa sig... men det finns inga sådana godingar här jag bor.

• Anonym (e)

Har  ni några tips på den "perfeka date-maten"? ska bjuda snyggingen på middag på fredag men vad??

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!