Inlägg från: Anonym (e) |Visa alla inlägg
  • Anonym (e)

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Min nätflirt kommer till mig nästa helg igen han reser 50mil för att gå på en träff med mig (han ska sova över på ett hotel)

Men nu när han reser så långt så måste vi ju nästan äta på restaurang... och det är min största fasa, att sitta och äta och försöka prata öga mot öga i några timmar!!! men jag har väl inte så mycket val vad annars kan man göra liksom?

• Anonym (e)
    Anonym (Min tur snart?) skrev 2011-10-11 21:42:54 följande:
    Det kommer nog att gå toppen!
    Jag var på en första dejt i fredags och vi åt på restaurang (jag brukar inte heller vilja göra nåt sånt som första dejt) men det gick bra, så det kommer att ordna sig för dig med. Det tror jag stenhårt på Glad 

Du får väl ta med den där listan som jag postade i tråden tidigare med tips på frågor som man kan ställa till varandra för att lära känna varandra fort, om det skulle ta slut på samtalsämnen  Flört
    Tack! ja jag tänkte faktiskt på den listan! måste leta upp den tror ni det märks om man tar ett glas vin innan? jag måste nog lugna mina nerver lite
    Åh han verkar så fin och det pirrar i magen
  • Anonym (e)
    Anonym (ny) skrev 2011-10-12 07:45:05 följande:
    usch det är samma sak varje gång när jag ska på dejt att jag inte vill ser fram emot det innan men när det väl ska till så vill jag inte. Är jag inte redo?? Eller är jag bara feg? Ingen jag träffat har ju varit bra, kanske är så att jag inte är redo för att träffa nån trots allt?
    Bara 3 månader sedan jag och mitt x flyttade isär och det har ju varit lite struligt med massa snack o grejer sedan dess också till och från.

Är ju "fri" från barnen väldigt sällan och då vill jag ofta bara vara själv men de gånger jag varit på dejt så har det ju trots allt varit ganska trevligt! Fan vad svårt
    Låter lite som du inte är redo.. 3mån är ingen lång tid, själv behövde jag ett år. Ta en paus vet jag!
  • Anonym (e)

Åh vad jag längtar tills nästa helg  men vill samtidigt inte ha så höga förhoppningar men det har vi redan båda två..
    Vad tycker ni, han kör ju 50mil för att träffa mig, vem ska då betala drinkar och mat ute? jag är gammeldags där jag vill att mannen betalar första daten, blir lite avtänd om han inte gör det...men det kanske är lite annan situation nu.... svårt det där

• Anonym (e)

F-n jag kunde inte låta bli, jag var tvungen att skriva i ett meddelande på hans fb:Hmm vi har väldigt olika "gilla-markeringar här på fb".
    Fy vad dumt av mig men jag kunde inte låta bli! undrar hur han kommer att ta det. Nu blir jag helt nervös.

• Anonym (e)
    Anonym (Hopplös:)) skrev 2011-10-13 21:07:03 följande:
    Tråkigt att höra att du inte kunde släppa det där. Men gjort är gjort och gillar han dig så tar han det nog lite lättsamt. Hoppas vi
    Men jag tror verkligen, i all välmening, att du skulle behöva jobba på den osäkerheten. Den riskerar att förstöra alldeles för mycket för dig.
    Prata med nån?
    Jag har pratat om min svartsjuka för många år sedan... men jag tycker det här är annorlunda. Min fd kille brydde sig inte bröst, och hade inte en massa bilder på porrmodeller. Ingen annan av mina killkompisar har sådant på sin fb-sida... känns så tonårsaktigt.
    Men visst är det läskigt att jag inte kan styra över mina impulser när jag vet att det kan skada... jag tycker ju jättemycket om honom annars men jag hänger upp mig och blir så besviken att han är en "sådan" kille.
  • Anonym (e)

Min dejt åker 50mil för att träffa mig men jag har inte tänkt ha sex med honom ändå hur gärna jag än hade velat, jag tänker faktiskt lite som anonym Bored

Mitt problem nu är hur vi ska lyckas ha samtalsämnen en hel kväll! vi har bara planerat att vi ska ta ett glas vin/öl och sedan en promenad. Han ville inte att jag skulle boka bord, tyckte det kunde bli jobbigt om vi bara ville där ifrån. Mina förväntningar dämpade lite när han skrev det men han har ju rätt.. redan nervös så jag inte kan sova om kvällarna!!

• Anonym (e)

Vad tycker ni om att den ni ska dejta fortfarande loggar in på dejtingsidan? hur länge är det ok?
    Vi har ju en dejt på lörd och jag kollade precis om han varit inloggad och det hade han varit... det är väl ok men han skrev till mig att han mest gick in på mp för att se om han fått något brev från mig, att han inte söker längre. Och nu mailar vi genom hotmail, så han behöver ju inte gå in där... känns lite oärligt men samtidigt har vi ju inte träffats än även om vi båda känner att det är något speciellt mellan oss.

• Anonym (e)

Alltså vi har inte haft någon dejt än... men han åker 50mil på lördag hit tills mig. Det jag hänger upp mig på att han sagt att han inte längre söker något på mp, och bara loggat in för att se om han fått ngt från mig... hade han inte skrivt det så tycker jag det är annorlunda eller tänker jag helt galet igen?

• Anonym (e)

Tycker det bara är lustigt för jag har inte skrivit ngt om det, tycker det är bättre att låta bli men han verkade så säker. Ska försöka släppa det men visst känns det lite i magen, och man börjar fundera på om man kan lita på honom.

Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!