• ulfsas

Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!

Visst är man från centrala GBG men bor numera i Sveriges till ytan minsta kommun, SundbybergSolig
    Här är det nära till det mesta...

• ulfsas
    etanol skrev 2011-11-24 05:55:32 följande:
    Godmorgon alla dejtare!
    Hur går det för er i djungeln?

Kaffe
    God eftermiddag.

Så har jag lämnat huset till mäklare för försäljning.....många blandade känslor. Hoppas att det inte blir sålt är en....fast bäst vore om det blev sålt ändå.Foten i munnen 
  • ulfsas
    etanol skrev 2011-11-24 13:17:15 följande:
    Stort steg ulfsas. Förmodligen ett helt korrekt beslut också. Snart kanske en ny fas börjar
    Hoppas på det med men det är ett härligt hus på 200m2 samt 2 altaner på 53m2 samt plats för 3 bilar  vilket gör att  en lägenhet nog kommer att kännas trång......ilandsproblem......har ju även vänner nära tillhands här.
    Millicent skrev 2011-11-24 13:22:01 följande:
    Åhh,

Men jag håller med etanol. Att sälja och gå vidare kan vara en bra avstamp för något nytt och till slut bättre även om det är motigt och sorgligt och en vånda att skiljas från hus, minnen och allt vad det är man har förknippat med huset.  
    Jag trivs ju här såklart men värre är det för barnen. De har tyckt att det varit OK att mamman flyttat då deras hem varit kvar här. Sonen har varit här och sovit över de 3 senaste nätterna på mammas vecka.....det känns kul men tungt att göra sig av med.
    De sa till min mamma som var här på besök då jag nyss fyllde att de trivs bäst här.....mammas lgh är så trång.
    Det känns även jobbigt att sköta allt med en ev flytt...mycket bök o stök... 
  • ulfsas

Funderar på att gå ut ikväll men jag jobber imorgon.....orkar man med det tro.....Obestämd

• ulfsas
    giftgrodan skrev 2011-11-29 21:16:50 följande:
    nää, inga meddelanden med nya presentationen heller. Får nog fan ta och bygga ett hus här på glasberget, för här blir jag kvar.

Färsking: usch, hoppas allt går bra med katten! Jag håller tummarna :)
    Då kan vi sitta där o glo tillsammans då. Är utsikten bra? Solig
  • ulfsas
    Smecker skrev 2011-11-29 22:28:16 följande:
    Och Stockholm!! Jag lovar, jag såg en Stockholmare en gång!!
    Själv är man den bästa kombinationen-Göteborgare som bor i Stockholm- det ni Skål
  • ulfsas
    Smecker skrev 2011-11-30 13:44:12 följande:
    Jag blir så trött ibland på det manliga släktet att jag känner för att abdikera och bli lesbisk istället. Skrikandes 
    Den tanken har även slagit mig.....att bli lesbisk alltsåFlört
  • ulfsas
    Smecker skrev 2011-11-30 13:59:02 följande:
    Vad som helst för att slippa associeras med vissa av de där stolpskotten på två (tre?) ben Tungan ute
    Är vi verkligen sådär illa? O ändå vill du ha en kille....du får rensa bort de som tappades vid födseln och så ser du hur många bra killar det finns att ägna sig åtGlad
  • ulfsas
    Smecker skrev 2011-11-30 14:04:01 följande:
    Måste vara en del som tappades då Tungan ute Vill jag ha en kille? Den var ny.. verkar som om jag måste rannsaka min läggning tror jag..

(hint: Jag är kille, just sayin') 
    OK.....luring där.....haha

Då är vi killar båda 2 då.....bra att ha det utrett iaf.

Någon lycka på tjejfronten då? 
  • ulfsas
    Smecker skrev 2011-11-30 14:12:41 följande:
    Det är rätt lugnt på den fronten, men så är jag inte ett dugg stressad heller. Har bara varit separerat i en bit över ett år och skild formellt sen april, så det är lugnt.
    Då sitter vi i samma båt då så när som på tiden. Blev formellt skild 14/12-10. Tänk så tiden rinner iväg när man har roligt...snart ettårsjubileumTungan ute
Svar på tråden Hur överleva i nätdejtingdjungeln?!